... e-shop s autodíly!

Poškozená zásilka

Obdrželi jste jiné zboží, než které je uvedeno na dokladu?
Je vaše zásilka nekompletní?

Kontaktujte nás pomocí formuláře níže.

Uveďte:

  • číslo objednávky nebo faktury;
  • jméno a příjmení;
  • kontaktní adresu, telefon, e-mail;
  • popis problému s dodaným zbožím.

V co nejkratší době budete kontaktován naším pracovníkem.

Je vaše zásilka mechanicky poškozená?

Kupující je povinen překontrolovat spolu s dopravcem stav zásilky při jejím doručení, zejména počet balíků, neporušenost pásky s firemním logem Autokšeft, případně další, na první pohled patrné, poškození obalu). Není-li zásilka úplná nebo je poškozená, má zákazník právo odmítnout převzetí takovéto zásilky.

Česká Pošta

V případě, že převezmete zásilku a až po odjezdu přepravce zjistíte, že je zboží poškozeno, uplatněte reklamaci nejpozději následující pracovní den po převzetí zásilky na pobočce České Pošty v místě vašeho bydliště.

Co budete potřebovat?

  • kompletní balení zásilky;
  • fakturu ke zboží;
  • OP.

Pracovník Pošty s vámi sepíše zápis o škodě a protokol o uplatnění nároku na náhradu škody.

Poté nás neprodleně kontaktujte pomocí formuláře níže.

  • číslo objednávky nebo faktury;
  • jméno a příjmení;
  • kontaktní adresu, telefon, e-mail;
  • popis problému s dodaným zbožím.

V co nejkratší době budete kontaktován naším pracovníkem.

DPD

V případě, že převezmete zásilku a až po odjezdu přepravce zjistíte, že je zboží poškozeno, uplatněte reklamaci nejpozději do dvou pracovních dnů po převzetí zásilky prostřednictvím kontaktního formuláře.

V co nejkratší době budete kontaktován naším pracovníkem.

Mějte na paměti, že můžete být vyzváni k dodání fotografií poškozeného zboží.

Při nenahlášení škody do dvou pracovních dnů od převzetí zásilky se vystavujete nebezpečí zamítnutí reklamace.

Chcete reklamovat vadné zboží?

Postupujte dle instrukcí v sekci Reklamace.

Formulář pro nahlášení poškozené zásilky

Pokud u nás máte zákaznický účet, přihlaste se.

Formulář bude pro přihlášené zákazníky předvyplněn uloženými údaji, číslo objednávky a produktu můžete vybrat ze své historie a odeslaná zpráva bude automaticky spojena s vaším účtem.

* Před odesláním formuláře potřebujeme ověřit, že nejste robot:


Logo Heuréka

Tento e-shop měl za posledních 90 dní tisíce spokojených zákazníků.


Logo Zboží.cz

Zde prezentovaná data, zejména celá databáze, nesmějí být kopírována. Je zakázáno data nebo celou databázi bez předchozího písemného svolení od společnosti TecAlliance kopírovat a distribuovat a/nebo toto jednání umožnit třetím osobám. Porušení zakládá neoprávněný zásah do autorského práva a bude stíháno.