- Reklamace zboží podléhá Reklamačnímu řádu.
Zboží můžete reklamovat dvěma způsoby:
- osobně v prodejně Autokšeft;
- vyplněním reklamačního formuláře níže a zasláním zpět na adresu:
Autokšeft, s.r.o.
Východní 1378
543 01 Vrchlabí
Postup při reklamaci zboží
Vyplňte pečlivě formulář níže!
-
Zadejte:
- vaše osobní údaje. (Jste-li přihlášeni do svého uživatelského účtu, budou vaše osobní údaje automaticky předvyplněny.);
- číslo objednávky nebo číslo faktury, případně jej vyberte z historie;
- kód zboží (uveden na faktuře i v objednávce), případně jej vyberte se seznamu kliknutím na ikonu lupy;
- do kolonky Důvod/vysvětlení zadejte VIN (číslo karoserie, které má 17 znaků);
- k reklamovanému zboží přiložte výpis z diagnostiky.
-
Uveďte:
- Důvod reklamace, tzn. popis závady zboží.
- Formulář uložte. Po jeho uložení bude vygenerován unikátní kód pro vrácení.
- Nyní formulář vytiskněte a vložte do balíku.
- Zboží zašlete výhradně na adresu:
Autokšeft, s.r.o.
Východní 1378
543 01 Vrchlabí
Za zboží zaslané na jinou než výše uvedenou adresu neručíme!
Nikdy nezasílejte zásilku určenou k reklamaci na dobírku! Takováto zásilka nebude našimi pracovníky převzata.
Reklamace bude vyřízena v co nejkratší možné době, nejpozději však do 30 kalendářních dnů.
Obchodujete-li s námi na základě obchodního zákoníku, lhůta pro vyřízení reklamace zákonem stanovená není, i přesto se snažíme reklamaci vyřídit co nejdříve.
Peníze jsou v případě uznané reklamace zákazníkovi vráceny převodem na uvedený bankovní účet nebo v hotovosti na prodejně Autokšeft.
Reklamační formulář
Pokud u nás máte zákaznický účet, přihlaste se.
Formulář bude pro přihlášené zákazníky předvyplněn uloženými údaji, číslo objednávky a produktu můžete vybrat ze své historie a odeslaná zpráva bude automaticky spojena s vaším účtem.