Servis a služby
Má Autokseft.cz kamennou prodejnu, kde je možné zboží osobně vyzvednout?
Ano, kamennou prodejnu najdete na adrese:
Autokšeft, s.r.o.
V. Hálka 39
543 01 Vrchlabí
Otevírací hodiny Po - Pá: 08:30 - 17:00 So: 08:30 - 12:00
Je možné v prodejně platit kartou?
Při osobním odběru zboží v prodejně Autokšeft lze platit kartou. Je-li zboží zasíláno přepravní společností na vámi zadanou adresu, kartou platit nelze.
Jak vyřešit výměnu zboží v kamenné prodejně, kde nemusí být všechno zboží skladem?
Zboží zakoupené na e-shopu je možné vyměnit i v kamenné prodejně. Tam ovšem nemusí být všechno zboží skladem a výměna může trvat pár dní.
Jak postupovat zjistíte-li poškození zakoupeného zboží?
Poškozené zboží musí být bez odkladu zasláno nebo osobně doručeno na adresu provozovny:
Autokšeft, s.r.o.
V. Hálka 39
543 01 Vrchlabí
Naši pracovníci posoudí stav poškození a nebylo-li poškození způsobeno zákazníkem, zajistí jeho případnou opravu nebo výměnu.
Objednávka
Jak zjistit stav objednávky?
O změny stavu objednávky budete informováni e-mailem. V případě, že jste registrován/a můžete stav objednávky sledovat i po přihlášení do vašeho zákaznického účtu.
Je možné nakoupit i bez registrace?
Ano, zboží lze zakoupit i bez registrace. Registrací ovšem získáte mnohé výhody. Ve svém zákaznickém účtu můžete snadno sledovat stav aktuální objednávky, historii objednávek a stav vašich žádostí. Díky registraci si můžete vytvořit vlastní vozový park Garáž a tím snadněji a hlavně rychleji vybírat kompatibilní díly s vašimi vozy.
Kdy je možné vyzvednout zboží při osobním odběru?
Jakmile je zboží připravené k osobnímu odběru v prodejně:
Autokšeft, s.r.o.
V. Hálka 39
543 01 Vrchlabí
budeme vás informovat prostřednictvím e-mailu/SMS.
Reklamace
Lze vrátit zboží bez udání důvodu?
Ano, spotřebitel může vrátit zboží bez udání důvodu do 14 dnů od převzetí zboží. Více informací naleznete v obchodních podmínkách, případně v sekci vrácení zboží.
Jak postupovat při reklamaci?
Na produkty zakoupené v internetovém obchodě Autokseft.cz se vztahuje zákonná záruční doba 24 měsíců. Shledáte-li během této lhůty nějakou závadu, vyplňte a vytiskněte reklamační formulář, přiložte ho společně s kopií dokladu o zakoupení zboží do balíku a zašlete na adresu provozovny. Detailní popis reklamačního procesu naleznete zde.
Kam poslat reklamované zboží?
Reklamované zboží zasílejte výhradně na adresu:
Autokšeft, s.r.o.
V. Hálka 39
543 01 Vrchlabí
Co všechno je k reklamaci potřeba?
K reklamaci doložte:
- kompletní reklamované zboží;
- kopii daňového dokladu
- a v případě, že zboží zasíláte, tak i vyplněný a vytištěný reklamační formulář s potřebnými údaji a popisem závady.
Jak dlouho trvá vyřízení reklamace?
Zákonná lhůta na vyřízení reklamace je 30 dní, přesto se snažíme reklamaci vyřídit v co nejkratším termínu. Přesný termín nejsme schopni předem sdělit.