... e-shop s autodíly!

Nejčastější dotazy FAQ

Servis a služby

Má Autokseft.cz kamennou prodejnu, kde je možné zboží osobně vyzvednout?

Ano, kamennou prodejnu najdete na adrese:

Autokšeft, s.r.o.
Východní 1378
543 01 Vrchlabí
Otevírací hodiny
Po - Pá:  08:30 - 17:00
So:  08:30 - 12:00

Je možné v prodejně platit kartou?

Při osobním odběru zboží v prodejně Autokšeft lze platit kartou. Je-li zboží zasíláno přepravní společností na vámi zadanou adresu, kartou platit nelze.

Jak vyřešit výměnu zboží v kamenné prodejně, kde nemusí být všechno zboží skladem?

Zboží zakoupené na e-shopu je možné vyměnit i v kamenné prodejně. Tam ovšem nemusí být všechno zboží skladem a výměna může trvat pár dní.

Jak postupovat zjistíte-li poškození zakoupeného zboží?

Poškozené zboží musí být bez odkladu zasláno nebo osobně doručeno na adresu provozovny:

Autokšeft, s.r.o.
Východní 1378
543 01 Vrchlabí

Naši pracovníci posoudí stav poškození a nebylo-li poškození způsobeno zákazníkem, zajistí jeho případnou opravu nebo výměnu.

Objednávka

Jak zjistit stav objednávky?

O změny stavu objednávky budete informováni e-mailem. V případě, že jste registrován/a můžete stav objednávky sledovat i po přihlášení do vašeho zákaznického účtu.

Je možné nakoupit i bez registrace?

Ano, zboží lze zakoupit i bez registrace. Registrací ovšem získáte mnohé výhody. Ve svém zákaznickém účtu můžete snadno sledovat stav aktuální objednávky, historii objednávek a stav vašich žádostí. Díky registraci si můžete vytvořit vlastní vozový park Garáž a tím snadněji a hlavně rychleji vybírat kompatibilní díly s vašimi vozy.

Kdy je možné vyzvednout zboží při osobním odběru?

Jakmile je zboží připravené k osobnímu odběru v prodejně:

Autokšeft, s.r.o.
Východní 1378
543 01 Vrchlabí

budeme vás informovat prostřednictvím e-mailu/SMS.

Reklamace

Lze vrátit zboží bez udání důvodu?

Ano, spotřebitel může vrátit zboží bez udání důvodu do 14 dnů od převzetí zboží. Více informací naleznete v obchodních podmínkách, případně v sekci vrácení zboží.

Jak postupovat při reklamaci?

Na produkty zakoupené v internetovém obchodě Autokseft.cz se vztahuje zákonná záruční doba 24 měsíců. Shledáte-li během této lhůty nějakou závadu, vyplňte a vytiskněte reklamační formulář, přiložte ho společně s kopií dokladu o zakoupení zboží do balíku a zašlete na adresu provozovny. Detailní popis reklamačního procesu naleznete zde.

Kam poslat reklamované zboží?

Reklamované zboží zasílejte výhradně na adresu:

Autokšeft, s.r.o.
Východní 1378
543 01 Vrchlabí

Co všechno je k reklamaci potřeba?

K reklamaci doložte:

  • kompletní reklamované zboží;
  • kopii daňového dokladu
  • a v případě, že zboží zasíláte, tak i vyplněný a vytištěný reklamační formulář s potřebnými údaji a popisem závady.

Jak dlouho trvá vyřízení reklamace?

Zákonná lhůta na vyřízení reklamace je 30 dní, přesto se snažíme reklamaci vyřídit v co nejkratším termínu. Přesný termín nejsme schopni předem sdělit.


Logo Heuréka

Tento e-shop měl za posledních 90 dní tisíce spokojených zákazníků.


Logo Zboží.cz

Zde prezentovaná data, zejména celá databáze, nesmějí být kopírována. Je zakázáno data nebo celou databázi bez předchozího písemného svolení od společnosti TecAlliance kopírovat a distribuovat a/nebo toto jednání umožnit třetím osobám. Porušení zakládá neoprávněný zásah do autorského práva a bude stíháno.