Obdrželi jste jiné zboží, než které je uvedeno na dokladu?
Je vaše zásilka nekompletní?
Kontaktujte nás pomocí formuláře níže.
Uveďte:
- číslo objednávky nebo faktury;
- jméno a příjmení;
- kontaktní adresu, telefon, e-mail;
- popis problému s dodaným zbožím.
V co nejkratší době budete kontaktován naším pracovníkem.
Je vaše zásilka mechanicky poškozená?
Kupující je povinen překontrolovat spolu s dopravcem stav zásilky při jejím doručení, zejména počet balíků, neporušenost pásky s firemním logem Autokšeft, případně další, na první pohled patrné, poškození obalu). Není-li zásilka úplná nebo je poškozená, má zákazník právo odmítnout převzetí takovéto zásilky.
Česká Pošta
V případě, že převezmete zásilku a až po odjezdu přepravce zjistíte, že je zboží poškozeno, uplatněte reklamaci nejpozději následující pracovní den po převzetí zásilky na pobočce České Pošty v místě vašeho bydliště.
Co budete potřebovat?
- kompletní balení zásilky;
- fakturu ke zboží;
- OP.
Pracovník Pošty s vámi sepíše zápis o škodě a protokol o uplatnění nároku na náhradu škody.
Poté nás neprodleně kontaktujte pomocí formuláře níže.
- číslo objednávky nebo faktury;
- jméno a příjmení;
- kontaktní adresu, telefon, e-mail;
- popis problému s dodaným zbožím.
V co nejkratší době budete kontaktován naším pracovníkem.
DPD
V případě, že převezmete zásilku a až po odjezdu přepravce zjistíte, že je zboží poškozeno, uplatněte reklamaci nejpozději do dvou pracovních dnů po převzetí zásilky prostřednictvím kontaktního formuláře.
V co nejkratší době budete kontaktován naším pracovníkem.
Mějte na paměti, že můžete být vyzváni k dodání fotografií poškozeného zboží.
Při nenahlášení škody do dvou pracovních dnů od převzetí zásilky se vystavujete nebezpečí zamítnutí reklamace.
Chcete reklamovat vadné zboží?
Postupujte dle instrukcí v sekci Reklamace.
Formulář pro nahlášení poškozené zásilky
Pokud u nás máte zákaznický účet, přihlaste se.
Formulář bude pro přihlášené zákazníky předvyplněn uloženými údaji, číslo objednávky a produktu můžete vybrat ze své historie a odeslaná zpráva bude automaticky spojena s vaším účtem.