OE 7915322
BMW
Brzdový kotouč
BMW | 7 915 322 |
Číslo OE, nebo také OE kód či OEM kód - znamená číslo originálního vybavení (Original Equipment) - tedy číslo kompletních součástí nebo podskupin, které byly původně namontovány na vozidlo. OE číslo je zaměnitelné s termínem Originální číslo.
Náhradní díly kompatibilní s OE čísly
-
AKCE
MEYLE Brzdový kotouč MEYLE-PD - 348 mm ME 383 521 1015/PD
zvětšit4 309,-ve skladuKvalita, jakost: PremiumMontovaná strana: pravá přední nápravaSrovnávací průměr: 348Vnější průměr [mm]: 348Výška [mm]: 66,1Síla brzdového kotouče [mm]: 36Minimální tloušťka [mm]: 34,4Centrovací průměr [mm]: 66,6Kruhový vývrt ∅ [mm]: 112Vrtáni šroubu kola - ∅ [mm]: 16,6Počet děr: 5Typ brzdového kotouče: chlazený Brzdový kotouč - dvoudílnýPovrch: Zinek-lamela-potažení (povrch)Zpracování: vysoce nauhličenoDoplňkový výrobek / doplňkové info 2: se šroubyPožadovaný počet kusů: 1Párová čísla výrobku: 383 521 1009/PDEAN:4040074344750Použitá čísla: MBD2822PDSkladem ve skladu
Doručení na adresu:
- zboží bude doručeno do 2-6 dnů;
- předpokládané datum doručení ve středu 30. 7. 2025.
Osobní odběr:
- zboží bude připraveno v úterý 29. 7. 2025 odpoledne
v prodejně:
Autokšeft, s.r.o.
V. Hálka 39
543 01 Vrchlabí; - osobní odběr ve skladu není možný.
Pozn. Přesný termín doručení, případně termín možnosti vyzvednutí bude potvrzen po objednání. Dnem se rozumí pracovní den.
BMW8 858 706 (8858706)7 915 322 (7915322)6 860 912 (6860912)6 880 076 (6880076)34 10 6 880 076 (34106880076)34 10 7 915 322 (34107915322)34 10 8 858 706 (34108858706)34 11 6 860 912 (34116860912)TOYOTA43512-WAA02 (43512WAA02)Konkurenční kódyVšeobecné informace: MEYLE-PD brake disc with high-grade finish and brillant appearance: Modern cutting-edge coating technology for long lasting anti-corrosion protection. No degreasing needed, ready-to-fit. Easy rim disassembly due to coated mounting surfaces. High-carbon MEYLE-PD brake disc. Increased carbon content of brake disc material to 3.6-3.9% due to a special high carbonization process. The result: Better warping resistance because of increased thermal conductivity.