OE 670105706
MASERATI
Brzdový kotouč
| MASERATI | 670105706 |
Číslo OE, nebo také OE kód či OEM kód - znamená číslo originálního vybavení (Original Equipment) - tedy číslo kompletních součástí nebo podskupin, které byly původně namontovány na vozidlo. OE číslo je zaměnitelné s termínem Originální číslo.
Náhradní díly kompatibilní s OE čísly
Omezit na výrobce:
-
A.B.S. Brzdový kotouč COATED - 330 mm ABS 18530
zvětšit
1 389,-ve skladuSrovnávací průměr: 330Vnější průměr [mm]: 330Síla brzdového kotouče [mm]: 22Minimální tloušťka [mm]: 20Výška [mm]: 58Ráfek, počet děr: 5Typ brzdového kotouče: děrováno / vnitřně větránoCentrovací průměr [mm]: 67Kruhový vývrt ∅ [mm]: 114,3Povrch: nátěrPrůměr náboje [mm]: 174EAN:8717109674446MASERATI670032414670105706Konkurenční kódySkladem ve skladu
Doručení na adresu:
- zboží bude doručeno do 2-6 dnů;
- předpokládané datum doručení v pátek 12. 12. 2025.
Osobní odběr:
- zboží bude připraveno ve čtvrtek 11. 12. 2025 odpoledne
v prodejně:
Autokšeft, s.r.o.
V. Hálka 39
543 01 Vrchlabí; - osobní odběr ve skladu není možný.
Pozn. Přesný termín doručení, případně termín možnosti vyzvednutí bude potvrzen po objednání. Dnem se rozumí pracovní den.
Informace o montáži: Important: Observe Fitting Instructions -
BREMBO Brzdový kotouč PRIME LINE - UV Coated - 330 mm BRE 09.F220.21
zvětšit
2 149,-ve skladuSrovnávací průměr: 330Typ brzdového kotouče: vnitřně větránoSíla brzdového kotouče [mm]: 22Počet děr: 5Výška [mm]: 58Centrovací průměr [mm]: 67Vnější průměr [mm]: 330Povrch: nátěrMinimální tloušťka [mm]: 19,9EAN:8020584327661MASERATI670032414670105706Konkurenční kódySkladem ve skladu
Doručení na adresu:
- zboží bude doručeno do 2-6 dnů;
- předpokládané datum doručení v pátek 12. 12. 2025.
Osobní odběr:
- zboží bude připraveno ve čtvrtek 11. 12. 2025 odpoledne
v prodejně:
Autokšeft, s.r.o.
V. Hálka 39
543 01 Vrchlabí; - osobní odběr ve skladu není možný.
Pozn. Přesný termín doručení, případně termín možnosti vyzvednutí bude potvrzen po objednání. Dnem se rozumí pracovní den.
Krátké informace: PVT vented disc. The PVT disc uses, in its ventilation chamber, pillars instead of vanes. Disc cooling capacity is enhanced by an extra 40% and therefore provides more resistance against thermal cracking.