GSP Kloub hnacího hřídele, sada GSP 839014, 839014
| Výrobce: | GSP |
| Kód: | GSP 839014 |
| Cena s DPH: | 369,- |
| Doprava: | 119,- (nad 5 000,- Zdarma) |
| Skladem Skladem ve skladu Doručení na adresu:
Osobní odběr:
Pozn. Přesný termín doručení, případně termín možnosti vyzvednutí bude potvrzen po objednání. Dnem se rozumí pracovní den. | > 4 ks ve skladu Skladem ve skladu Doručení na adresu:
Osobní odběr:
Pozn. Přesný termín doručení, případně termín možnosti vyzvednutí bude potvrzen po objednání. Dnem se rozumí pracovní den. |
| Doručíme: | ve středu 19. 11. 2025 |
| Osobní odběr (po objednání): | v úterý 18. 11. 2025 |
Parametry
| Délka [mm]: | 155,5 |
| Velikost závitu: | M22X1,5 |
| Vnější ozubení - strana u kola: | 25 |
| Vnitřní ozubení, strana u kola: | 30 |
| Průměr těsnícího kroužku [mm]: | 50 |
| EAN: | 6928947341410 |
![]()
GSP AUTOMOTIVE GROUP je vedoucí výrobce automobilových dílů pro OEM a zároveň i pro aftermarket. Společnost GSP vznikla v roce 1985. Homokinetické klouby, kardanovy hřídele a náboje kol dnes naleznete v 95 % osobních vozů.
Čísla OE
Výskyt produktu v kategoriích
Náhrady
ASHIKA ‐ Kloub hnacího hřídele, sada ASH 62-05-594
zvětšit
689,-ve skladuCelková délka [mm]: 155Délka 1 [mm]: 95Průměr těsnícího kroužku [mm]: 50Vnitřní ozubení, strana u kola: 30Vnější ozubení - strana u kola: 25Vnější závit [mm]: 22 x 1,5Specifikace: Groove type: MIDDLEEAN:8033001240436Nahrazuje: 62-05-507, 62-05-509, 62-05-507, 62-05-509Skladem ve skladu
Doručení na adresu:
- zboží bude doručeno do 2-6 dnů;
- předpokládané datum doručení ve středu 19. 11. 2025.
Osobní odběr:
- zboží bude připraveno v úterý 18. 11. 2025 odpoledne
v prodejně:
Autokšeft, s.r.o.
V. Hálka 39
543 01 Vrchlabí; - osobní odběr ve skladu není možný.
Pozn. Přesný termín doručení, případně termín možnosti vyzvednutí bude potvrzen po objednání. Dnem se rozumí pracovní den.
MITSUBISHIMB526437MB526438MB526544MB526553MB526911MB526914MB620034Konkurenční kódyJAPANPARTS ‐ Kloub hnacího hřídele, sada JPP GI-594
zvětšit
569,-ve skladuCelková délka [mm]: 155Délka 1 [mm]: 95Průměr těsnícího kroužku [mm]: 50Vnitřní ozubení, strana u kola: 30Vnější ozubení - strana u kola: 25Vnější závit [mm]: 22 x 1,5Specifikace: Groove type: MIDDLEEAN:8033001070118Nahrazuje: GI-507, GI-509, J GI-594Skladem ve skladu
Doručení na adresu:
- zboží bude doručeno do 2-6 dnů;
- předpokládané datum doručení ve středu 19. 11. 2025.
Osobní odběr:
- zboží bude připraveno v úterý 18. 11. 2025 odpoledne
v prodejně:
Autokšeft, s.r.o.
V. Hálka 39
543 01 Vrchlabí; - osobní odběr ve skladu není možný.
Pozn. Přesný termín doručení, případně termín možnosti vyzvednutí bude potvrzen po objednání. Dnem se rozumí pracovní den.
MITSUBISHIMB526437MB526438MB526544MB526553MB526911MB526914MB620034Konkurenční kódyLÖBRO ‐ Kloub hnacího hřídele, sada LOB 303330
zvětšit
579,-ve skladuDruh kloubu: synchronní kloubVnější ozubení - strana u kola: 25Vnitřní ozubení, strana u kola: 30Průměr těsnícího kroužku [mm]: 50Mechanicky obrobeno: se zápichem ve vnitřní částiPrůměr kloubu [mm]: 76Délka [mm]: 151Velikost závitu: M22x1.5Materiál vlnovce: NBR (Nitril-Butadien-Kautschuk)Nový díl Doplňkový vyrobek / doplňkové info: s tukemEAN:4019064133674Konkurenční kódySkladem ve skladu
Doručení na adresu:
- zboží bude doručeno do 2-6 dnů;
- předpokládané datum doručení ve středu 19. 11. 2025.
Osobní odběr:
- zboží bude připraveno v úterý 18. 11. 2025 odpoledne
v prodejně:
Autokšeft, s.r.o.
V. Hálka 39
543 01 Vrchlabí; - osobní odběr ve skladu není možný.
Pozn. Přesný termín doručení, případně termín možnosti vyzvednutí bude potvrzen po objednání. Dnem se rozumí pracovní den.
technické informace: Product information The products supplied by us are to be used exclusively for their intended purpose. Installation may only be carried out by trained specialists; installation instructions are generally not supplied. When installing our products, only new fastening material (screws and their components) of the quality specified by the vehicle manufacturer may be used. The procedures required for fastening our products during repairs must always be carried out in accordance with the vehicle manufacturer's specifications and the corresponding tightening torques and tightening procedures must be used.
