GSP Hnací hřídel GSP 245103, 245103
| Výrobce: | GSP |
| Kód: | GSP 245103 |
| Cena s DPH: | 1 799,- |
| Doprava: | 119,- (nad 5 000,- Zdarma) |
| Skladem Skladem ve skladu Doručení na adresu:
Osobní odběr:
Pozn. Přesný termín doručení, případně termín možnosti vyzvednutí bude potvrzen po objednání. Dnem se rozumí pracovní den. | > 4 ks ve skladu Skladem ve skladu Doručení na adresu:
Osobní odběr:
Pozn. Přesný termín doručení, případně termín možnosti vyzvednutí bude potvrzen po objednání. Dnem se rozumí pracovní den. |
| Doručíme: | v pátek 31. 10. 2025 |
| Osobní odběr (po objednání): | ve čtvrtek 30. 10. 2025 |
Parametry
| Délka [mm]: | 854 |
| Vnější ozubení - strana u kola: | 21 |
| Vnější ozubení - strana u diferenciálu: | 24 |
| EAN: | 6928947317781 |
![]()
GSP AUTOMOTIVE GROUP je vedoucí výrobce automobilových dílů pro OEM a zároveň i pro aftermarket. Společnost GSP vznikla v roce 1985. Homokinetické klouby, kardanovy hřídele a náboje kol dnes naleznete v 95 % osobních vozů.
Čísla OE
Nahrazuje: 245226, 210288
Výskyt produktu v kategoriích
Náhrady
KAMOKA ‐ Hnací hřídel KAM 5011552
1 909,-ve skladuDélka [mm]: 854Vnější ozubení - strana u kola: 21Vnější ozubení - strana u diferenciálu: 24Průměr kloubu (strana kola) vnitřní [mm]: 79Průměr kloubu (strana převodovky) vnitřní [mm]: 75Velikost závitu: M20x1.5Průměr těsnícího kroužku [mm]: 49Délka 2 [mm]: 290CITROËN3273EX3273EY3273NR3273NS963950788096395087809680667380PEUGEOT3273EY3273EXKonkurenční kódySkladem ve skladu
Doručení na adresu:
- zboží bude doručeno do 2-6 dnů;
- předpokládané datum doručení v pátek 31. 10. 2025.
Osobní odběr:
- zboží bude připraveno ve čtvrtek 30. 10. 2025 odpoledne
v prodejně:
Autokšeft, s.r.o.
V. Hálka 39
543 01 Vrchlabí; - osobní odběr ve skladu není možný.
Pozn. Přesný termín doručení, případně termín možnosti vyzvednutí bude potvrzen po objednání. Dnem se rozumí pracovní den.
MAXGEAR ‐ Hnací hřídel MXG 49-1846
zvětšit
2 369,-ve skladuVnější ozubení - strana u diferenciálu: 24Vnější ozubení - strana u kola: 21Délka [mm]: 854EAN:5902659758491Použitá čísla: 27-3161MGSkladem ve skladu
Doručení na adresu:
- zboží bude doručeno do 2-6 dnů;
- předpokládané datum doručení v pátek 31. 10. 2025.
Osobní odběr:
- zboží bude připraveno ve čtvrtek 30. 10. 2025 odpoledne
v prodejně:
Autokšeft, s.r.o.
V. Hálka 39
543 01 Vrchlabí; - osobní odběr ve skladu není možný.
Pozn. Přesný termín doručení, případně termín možnosti vyzvednutí bude potvrzen po objednání. Dnem se rozumí pracovní den.
CITROËN963950878096395078803273NR3273NS3273.WA (3273WA)3273.WC (3273WC)3273EX96806673803273EYPEUGEOT3273EY3273EX3273NR96806673803273NSCITROËN/PEUGEOT3273WA3273WC9686025480Konkurenční kódySPIDAN ‐ Hnací hřídel Výměnný díl, cena je uvedena včetně zálohy 802,-SD 22118
zvětšit
3 441,-ve skladuVnější ozubení - strana u kola: 21Vnější ozubení - strana u diferenciálu: 24Délka [mm]: 870Průměr těsnícího kroužku [mm]: 49Průměr kloubu (strana kola) vnitřní [mm]: 79Průměr kloubu (strana převodovky) vnitřní [mm]: 75Doplňkový výrobek / doplňkové info 2: s ložiskemVelikost závitu: M20x1.5Délka 2 [mm]: 290Výměnný díl Doplňkový výrobek / doplňkové info 2: s maticíEAN:4019064021186CITROËN3273EY3273EXPEUGEOT3273EY3273EXKonkurenční kódySkladem ve skladu
Doručení na adresu:
- zboží bude doručeno do 2-6 dnů;
- předpokládané datum doručení v pátek 31. 10. 2025.
Osobní odběr:
- zboží bude připraveno ve čtvrtek 30. 10. 2025 odpoledne
v prodejně:
Autokšeft, s.r.o.
V. Hálka 39
543 01 Vrchlabí; - osobní odběr ve skladu není možný.
Pozn. Přesný termín doručení, případně termín možnosti vyzvednutí bude potvrzen po objednání. Dnem se rozumí pracovní den.
technické informace: Product information The products supplied by us are to be used exclusively for their intended purpose. Installation may only be carried out by trained specialists; installation instructions are generally not supplied. When installing our products, only new fastening material (screws and their components) of the quality specified by the vehicle manufacturer may be used. The procedures required for fastening our products during repairs must always be carried out in accordance with the vehicle manufacturer's specifications and the corresponding tightening torques and tightening procedures must be used.
