GSP Hnací hřídel GSP 210147, 210147
| Výrobce: | GSP |
| Kód: | GSP 210147 |
| Cena s DPH: | 2 009,- |
| Doprava: | 119,- (nad 5 000,- Zdarma) |
| Skladem Skladem ve skladu Doručení na adresu:
Osobní odběr:
Pozn. Přesný termín doručení, případně termín možnosti vyzvednutí bude potvrzen po objednání. Dnem se rozumí pracovní den. | 1 ks ve skladu Skladem ve skladu Doručení na adresu:
Osobní odběr:
Pozn. Přesný termín doručení, případně termín možnosti vyzvednutí bude potvrzen po objednání. Dnem se rozumí pracovní den. |
| Doručíme: | ve středu 5. 11. 2025 |
| Osobní odběr (po objednání): | v úterý 4. 11. 2025 |
Parametry
| Montovaná strana: | levá |
| levá přední náprava | |
| přední osa | |
| Délka [mm]: | 633 |
| Průměr těsnícího kroužku [mm]: | 48 |
| Vnější ozubení - strana u diferenciálu: | 24 |
| Vnější ozubení - strana u kola: | 21 |
![]()
GSP AUTOMOTIVE GROUP je vedoucí výrobce automobilových dílů pro OEM a zároveň i pro aftermarket. Společnost GSP vznikla v roce 1985. Homokinetické klouby, kardanovy hřídele a náboje kol dnes naleznete v 95 % osobních vozů.
Čísla OE
Výskyt produktu v kategoriích
Náhrady
GSP ‐ Hnací hřídel GSP 210364
zvětšit
1 649,-ve skladuDélka [mm]: 631Vnější ozubení - strana u kola: 21Vnější ozubení - strana u diferenciálu: 24Vnitřní ozubení, strana u kola: 32EAN:6928947335044Použitá čísla: GDS10364Skladem ve skladu
Doručení na adresu:
- zboží bude doručeno do 2-6 dnů;
- předpokládané datum doručení ve středu 5. 11. 2025.
Osobní odběr:
- zboží bude připraveno v úterý 4. 11. 2025 odpoledne
v prodejně:
Autokšeft, s.r.o.
V. Hálka 39
543 01 Vrchlabí; - osobní odběr ve skladu není možný.
Pozn. Přesný termín doručení, případně termín možnosti vyzvednutí bude potvrzen po objednání. Dnem se rozumí pracovní den.
Nahrazuje: 210147, 245224
CITROËN3272EX3272EY3272NR3272NS3272PR3272PS96806677809641777180Konkurenční kódyKAMOKA ‐ Hnací hřídel KAM 5011078
1 579,-ve skladuDélka [mm]: 631Vnější ozubení - strana u kola: 21Vnější ozubení - strana u diferenciálu: 24Vnitřní ozubení, strana u kola: 32Průměr kloubu (strana kola) vnitřní [mm]: 79Průměr kloubu (strana převodovky) vnitřní [mm]: 78Velikost závitu: M20x1.5Průměr těsnícího kroužku [mm]: 49CITROËN3272PR3272EX3272EY3272NR3272NS3272PS96417771809680667780PEUGEOT3272EY3272EXKonkurenční kódySkladem ve skladu
Doručení na adresu:
- zboží bude doručeno do 2-6 dnů;
- předpokládané datum doručení ve středu 5. 11. 2025.
Osobní odběr:
- zboží bude připraveno v úterý 4. 11. 2025 odpoledne
v prodejně:
Autokšeft, s.r.o.
V. Hálka 39
543 01 Vrchlabí; - osobní odběr ve skladu není možný.
Pozn. Přesný termín doručení, případně termín možnosti vyzvednutí bude potvrzen po objednání. Dnem se rozumí pracovní den.
SPIDAN ‐ Hnací hřídel Výměnný díl, cena je uvedena včetně zálohy 484,-SD 22117
zvětšit
3 323,-ve skladuVnější ozubení - strana u kola: 21Vnější ozubení - strana u diferenciálu: 24Délka [mm]: 648Průměr těsnícího kroužku [mm]: 49Průměr kloubu (strana kola) vnitřní [mm]: 79Průměr kloubu (strana převodovky) vnitřní [mm]: 78Velikost závitu: M20x1.5Výměnný díl Doplňkový výrobek / doplňkové info 2: s maticíEAN:4019064021179CITROËN3272EY3272EXPEUGEOT3272EY3272EXKonkurenční kódySkladem ve skladu
Doručení na adresu:
- zboží bude doručeno do 2-6 dnů;
- předpokládané datum doručení ve středu 5. 11. 2025.
Osobní odběr:
- zboží bude připraveno v úterý 4. 11. 2025 odpoledne
v prodejně:
Autokšeft, s.r.o.
V. Hálka 39
543 01 Vrchlabí; - osobní odběr ve skladu není možný.
Pozn. Přesný termín doručení, případně termín možnosti vyzvednutí bude potvrzen po objednání. Dnem se rozumí pracovní den.
technické informace: Product information The products supplied by us are to be used exclusively for their intended purpose. Installation may only be carried out by trained specialists; installation instructions are generally not supplied. When installing our products, only new fastening material (screws and their components) of the quality specified by the vehicle manufacturer may be used. The procedures required for fastening our products during repairs must always be carried out in accordance with the vehicle manufacturer's specifications and the corresponding tightening torques and tightening procedures must be used.
