GSP Hnací hřídel GSP 210010, 210010
| Výrobce: | GSP |
| Kód: | GSP 210010 |
| Cena s DPH: | 1 219,- |
| Doprava: | od 99,- (nad 5 000,- Zdarma) |
| Skladem Skladem ve skladu Doručení na adresu:
Osobní odběr:
Pozn. Přesný termín doručení, případně termín možnosti vyzvednutí bude potvrzen po objednání. Dnem se rozumí pracovní den. | > 4 ks ve skladu Skladem ve skladu Doručení na adresu:
Osobní odběr:
Pozn. Přesný termín doručení, případně termín možnosti vyzvednutí bude potvrzen po objednání. Dnem se rozumí pracovní den. |
| Doručíme: | ve středu 3. 12. 2025 |
| Osobní odběr (po objednání): | v úterý 2. 12. 2025 |
Parametry
| Montovaná strana: | levá |
| přední osa | |
| Typ převodovky: | manuální převodovka |
| Délka [mm]: | 572 |
| Průměr těsnícího kroužku [mm]: | 54 |
| Vnější ozubení - strana u diferenciálu: | 22 |
| Vnější ozubení - strana u kola: | 21 |
![]()
GSP AUTOMOTIVE GROUP je vedoucí výrobce automobilových dílů pro OEM a zároveň i pro aftermarket. Společnost GSP vznikla v roce 1985. Homokinetické klouby, kardanovy hřídele a náboje kol dnes naleznete v 95 % osobních vozů.
Čísla OE
Výskyt produktu v kategoriích
Náhrady
EAI ‐ Hnací hřídel Výměnný díl, cena je uvedena včetně zálohy 472,-EAI T39037
zvětšit
2 021,-ve skladuDélka [mm]: 574Vnější ozubení - strana u kola: 21Průměr [mm]: 77Vnější ozubení - strana u diferenciálu: 22Průměr 2 [mm]: 72EAN:3596400021006Použitá čísla: 037ST93, PT125, T9Skladem ve skladu
Doručení na adresu:
- zboží bude doručeno do 2-6 dnů;
- předpokládané datum doručení ve středu 3. 12. 2025.
Osobní odběr:
- zboží bude připraveno v úterý 2. 12. 2025 odpoledne
v prodejně:
Autokšeft, s.r.o.
V. Hálka 39
543 01 Vrchlabí; - osobní odběr ve skladu není možný.
Pozn. Přesný termín doručení, případně termín možnosti vyzvednutí bude potvrzen po objednání. Dnem se rozumí pracovní den.
CITROËN/PEUGEOT3272153272163272193272R3Konkurenční kódyGSP ‐ Hnací hřídel GSP 245015
zvětšit
1 259,-ve skladuDélka [mm]: 576Vnější ozubení - strana u kola: 21Vnější ozubení - strana u diferenciálu: 22EAN:6928947310638Použitá čísla: GDS45015Skladem ve skladu
Doručení na adresu:
- zboží bude doručeno do 2-6 dnů;
- předpokládané datum doručení ve středu 3. 12. 2025.
Osobní odběr:
- zboží bude připraveno v úterý 2. 12. 2025 odpoledne
v prodejně:
Autokšeft, s.r.o.
V. Hálka 39
543 01 Vrchlabí; - osobní odběr ve skladu není možný.
Pozn. Přesný termín doručení, případně termín možnosti vyzvednutí bude potvrzen po objednání. Dnem se rozumí pracovní den.
Nahrazuje: 210010
CITROËN9564440396021730P0596TPEUGEOT32721532721632721932723K3272R3P0596TKonkurenční kódySPIDAN ‐ Hnací hřídel Výměnný díl, cena je uvedena včetně zálohy 472,-SD 21638
zvětšit
2 991,-ve skladuVnější ozubení - strana u kola: 21Vnější ozubení - strana u diferenciálu: 22Délka [mm]: 575Průměr těsnícího kroužku [mm]: 47Průměr kloubu (strana kola) vnitřní [mm]: 76Průměr kloubu (strana převodovky) vnitřní [mm]: 72Velikost závitu: M20x1.5Výměnný díl Doplňkový výrobek / doplňkové info 2: s maticíEAN:4019064016380CITROËN32721632721832721932723K95644403P0596TPEUGEOT32721632721832721932723K95644403P0596TKonkurenční kódySkladem ve skladu
Doručení na adresu:
- zboží bude doručeno do 2-6 dnů;
- předpokládané datum doručení ve středu 3. 12. 2025.
Osobní odběr:
- zboží bude připraveno v úterý 2. 12. 2025 odpoledne
v prodejně:
Autokšeft, s.r.o.
V. Hálka 39
543 01 Vrchlabí; - osobní odběr ve skladu není možný.
Pozn. Přesný termín doručení, případně termín možnosti vyzvednutí bude potvrzen po objednání. Dnem se rozumí pracovní den.
technické informace: Product information The products supplied by us are to be used exclusively for their intended purpose. Installation may only be carried out by trained specialists; installation instructions are generally not supplied. When installing our products, only new fastening material (screws and their components) of the quality specified by the vehicle manufacturer may be used. The procedures required for fastening our products during repairs must always be carried out in accordance with the vehicle manufacturer's specifications and the corresponding tightening torques and tightening procedures must be used.
