TOPRAN Rámeček, vnější klika dveří TPR 119 917, 119 917
Výrobce: | TOPRAN |
Kód: | TPR 119 917 |
Cena s DPH: | 809,- |
Doprava: | 119,- (nad 5 000,- Zdarma) |
Skladem Skladem ve skladu Doručení na adresu:
Osobní odběr:
Pozn. Přesný termín doručení, případně termín možnosti vyzvednutí bude potvrzen po objednání. Dnem se rozumí pracovní den. | > 4 ks ve skladu Skladem ve skladu Doručení na adresu:
Osobní odběr:
Pozn. Přesný termín doručení, případně termín možnosti vyzvednutí bude potvrzen po objednání. Dnem se rozumí pracovní den. |
Doručíme: | v pátek 27. 6. 2025 |
Osobní odběr (po objednání): | ve čtvrtek 26. 6. 2025 |
Parametry
Montovaná strana: | dveře vozidla |
levá přední | |
Levo-/pravostranné řízení: | pro levostranně řízená vozidla |
Materiál základního tělesa: | GFK (plast zesílený skleněnými vlákny) |
PBT (Polybutylenterephthalat) | |
Doplňkový výrobek / doplňkové info 2: | se šroubem |
Párová čísla výrobku: | 119 918 |
Německá značka TOPRAN patřící společnosti HANS PRIES dodává kvalitní náhradní díly na vozy koncernu VW, Opel, Ford, Mercedes, BMW, Peugeot, Citroen, Renault nebo Dacia. Oblibu mezi motoristy získala především díky širokému sortimentu.
Čísla OE
Výskyt produktu v kategoriích
Náhrady
ESEN SKV ‐ Rám rukojeti dveří ESN 16SKV691
zvětšit499,-ve skladuMontovaná strana: levápředníHmotnost [kg]: 0,32Záruka: Záruka 3 rokyPárová čísla výrobku: 16SKV692VOLKSWAGEN3C08378853C0837885H3C88398853C8839885HKonkurenční kódySkladem ve skladu
Doručení na adresu:
- zboží bude doručeno do 2-6 dnů;
- předpokládané datum doručení v pátek 27. 6. 2025.
Osobní odběr:
- zboží bude připraveno ve čtvrtek 26. 6. 2025 odpoledne
v prodejně:
Autokšeft, s.r.o.
V. Hálka 39
543 01 Vrchlabí; - osobní odběr ve skladu není možný.
Pozn. Přesný termín doručení, případně termín možnosti vyzvednutí bude potvrzen po objednání. Dnem se rozumí pracovní den.
LORO ‐ Rámeček, vnější klika dveří LOR 132-053-096
zvětšit609,-ve skladuMontovaná strana: levá předníPárová čísla výrobku: 132-053-097VOLKSWAGEN3C0837885H3C0837885F3C0837885D3C0837885A3C0 837 885 H (3C0837885H)3C0 837 885 F (3C0837885F)3C0 837 885 D (3C0837885D)3C0 837 885 A (3C0837885A)Konkurenční kódySkladem ve skladu
Doručení na adresu:
- zboží bude doručeno do 2-6 dnů;
- předpokládané datum doručení v pátek 27. 6. 2025.
Osobní odběr:
- zboží bude připraveno ve čtvrtek 26. 6. 2025 odpoledne
v prodejně:
Autokšeft, s.r.o.
V. Hálka 39
543 01 Vrchlabí; - osobní odběr ve skladu není možný.
Pozn. Přesný termín doručení, případně termín možnosti vyzvednutí bude potvrzen po objednání. Dnem se rozumí pracovní den.
Všeobecné informace: The following information is for general and informational purposes only and does not constitute warranty terms. Warranty terms and conditions are available from our dealers and in our general terms and conditions of sale. Abakus spare/repair parts are intended only for vehicle repairs in order to restore their original functionality. Abakus spare/repair parts are used or sold to users only for the purpose of repairing vehicles to restore their original look and functionality and are not original/genuine/OE/OEM/OES replacement parts. Our products are delivered without instruction of installation. Installation of our product may only be carried out by trained specialist technicians in specific car repairs. Products supplied by us are exclusively intended for proper and appropriate use. The warranty may become invalid in the event of: improper installation or repair, unsuitable application or use, installation or repair made outside specialist car workshops. Warranty claims are lost if the vehicle is modified and used for motor sports, tuning or similar events (except our tuning parts which are described in TecDoc and on our price list). Warranty application should include complete documentation among others: chassis no., first registration, vehicle mileage, information about LPG installation, fault memory log, pictures, our QC (quality check) code, installation invoice, contact details of the car repair workshop performing the replacement or repair. Warranty application are available in our Client Panel system. Complaints may require supplementing data such as error memory logs. Incomplete documentation may result in rejection of the claim. Any damage caused during transport is not considered quality damage and will be considered on an individual basis.