OE AT70019
BAJAJ RE
Snímač kontrolního systém tlaku v pneumatikách
BAJAJ RE | AT70019 |
Číslo OE, nebo také OE kód či OEM kód - znamená číslo originálního vybavení (Original Equipment) - tedy číslo kompletních součástí nebo podskupin, které byly původně namontovány na vozidlo. OE číslo je zaměnitelné s termínem Originální číslo.
Náhradní díly kompatibilní s OE čísly
-
VEMO Snímač kontrolního systém tlaku v pneumatikách Q+, original equipment manufacturer quality VEM V99-72-4021
zvětšit809,-ve skladuTyp ventilu: vzduchový ventilVybavení vozidla: pro vozidla s kontrolním systémem tlaku v pneumatikáchFrekvence [MHz]: 433Doporučený interval výměny [km]: 160000Doporučený interval výměny [roky]: 5Hmotnost [kg]: 0,048Dbát zadání výrobce vozidla EAN:040460016159174046001615917Použitá čísla: TG1C, S180052004Skladem ve skladu
Doručení na adresu:
- zboží bude doručeno do 2-6 dnů;
- předpokládané datum doručení ve středu 9. 7. 2025.
Osobní odběr:
- zboží bude připraveno v úterý 8. 7. 2025 odpoledne
v prodejně:
Autokšeft, s.r.o.
V. Hálka 39
543 01 Vrchlabí; - osobní odběr ve skladu není možný.
Pozn. Přesný termín doručení, případně termín možnosti vyzvednutí bude potvrzen po objednání. Dnem se rozumí pracovní den.
RENAULT40 00 147 04R (400014704R)40 31 100 04R (403110004R)40 31 152 42R (403115242R)40 70 004 35R (407000435R)40 70 018 59R (407001859R)BAJAJ REAT70019Konkurenční kódyVšeobecné informace: Products supplied by us are without exception intended for the designated use. Please note that our products are usually delivered without installation instructions. Installation may only be carried out by trained specialist personnel. There is no guarantee for inappropriate, improper or unintended use. In the warranty, we always make a distinction between wear parts and vehicle parts. All wear parts are subject to a reduced warranty period and a maximum mileage. Brake components such as brake disks, brake pads, etc. maximum of 1000 km (break-in period). Therefore, warranty claims for brake parts are only reviewed with an installation invoice and a record of the wheel hub run-out measurement, including photos. For brake disks and brake pads, the break-in requirements specified by the vehicle manufacturer must be observed. When replacing brakes, the chassis components must always be checked with regard to clearance and the wheel hub with regard to wobble, and the appropriate documentation must be produced. If the vehicle is no longer in its original condition due to tuning work such as wheel accessories and tracking plates, the entitlement to make warranty claims is lost due to third-party work. The same warranty claims are lost if the vehicle is used for motor sports or similar events.