OE 9809713080
CITROËN, OPEL, PEUGEOT, VAUXHALL, DS
Kryt hlavy válce
CITROËN | 98 097 130 80, 9809713080 |
OPEL | 98 097 130 80 |
PEUGEOT | 98 097 130 80, 9809713080 |
VAUXHALL | 98 097 130 80 |
DS | 98 097 130 80 |
Číslo OE, nebo také OE kód či OEM kód - znamená číslo originálního vybavení (Original Equipment) - tedy číslo kompletních součástí nebo podskupin, které byly původně namontovány na vozidlo. OE číslo je zaměnitelné s termínem Originální číslo.
Náhradní díly kompatibilní s OE čísly
Omezit na výrobce:
-
AKCE
FEBI Kryt hlavy válce febi Plus FB 176932
zvětšit4 009,-ve skladuBarva: ČernáNové provedení Barva: černáMateriál: PlastHmotnost [kg]: 1,694Topení / chlazení: s odvzdušňovacím ventilemDoplňkový vyrobek / doplňkové info: s těsněnímPro OE číslo: 98 120 714 80EAN:4054224769324CITROËN98 120 714 80 (9812071480)98 097 130 80 (9809713080)98 052 642 80 (9805264280)OPEL98 120 714 80 (9812071480)98 097 130 80 (9809713080)98 052 642 80 (9805264280)36 48 818 (3648818)PEUGEOT98 120 714 80 (9812071480)98 097 130 80 (9809713080)98 052 642 80 (9805264280)VAUXHALL0364881898 120 714 80 (9812071480)98 097 130 80 (9809713080)98 052 642 80 (9805264280)3648818003648818DS98 120 714 80 (9812071480)98 052 642 80 (9805264280)98 097 130 80 (9809713080)Konkurenční kódySkladem ve skladu
Doručení na adresu:
- zboží bude doručeno do 2-6 dnů;
- předpokládané datum doručení ve čtvrtek 7. 8. 2025.
Osobní odběr:
- zboží bude připraveno ve středu 6. 8. 2025 odpoledne
v prodejně:
Autokšeft, s.r.o.
V. Hálka 39
543 01 Vrchlabí; - osobní odběr ve skladu není možný.
Pozn. Přesný termín doručení, případně termín možnosti vyzvednutí bude potvrzen po objednání. Dnem se rozumí pracovní den.
Všeobecné informace: Námi dodané výrobky jsou výhradně určeny k použití v souladu s jejich určením. Namontování smí provádět pouze vyškolený odborný personál. Výrobky se pravideln dodávají bez návodu k montáži. -
LORO Kryt hlavy válce LOR 123-00-032
zvětšit1 739,-ve skladuMateriál: PlastCITROËN0248.Q2 (0248Q2)V763335580V763174380V759886280981207148098119099809809713080PEUGEOT0248.Q2 (0248Q2)V763335580V763174380V759886280981207148098119099809809713080Konkurenční kódySkladem ve skladu
Doručení na adresu:
- zboží bude doručeno do 2-6 dnů;
- předpokládané datum doručení ve čtvrtek 7. 8. 2025.
Osobní odběr:
- zboží bude připraveno ve středu 6. 8. 2025 odpoledne
v prodejně:
Autokšeft, s.r.o.
V. Hálka 39
543 01 Vrchlabí; - osobní odběr ve skladu není možný.
Pozn. Přesný termín doručení, případně termín možnosti vyzvednutí bude potvrzen po objednání. Dnem se rozumí pracovní den.
Všeobecné informace: The following information is for general and informational purposes only and does not constitute warranty terms. Warranty terms and conditions are available from our dealers and in our general terms and conditions of sale. Abakus spare/repair parts are intended only for vehicle repairs in order to restore their original functionality. Abakus spare/repair parts are used or sold to users only for the purpose of repairing vehicles to restore their original look and functionality and are not original/genuine/OE/OEM/OES replacement parts. Our products are delivered without instruction of installation. Installation of our product may only be carried out by trained specialist technicians in specific car repairs. Products supplied by us are exclusively intended for proper and appropriate use. The warranty may become invalid in the event of: improper installation or repair, unsuitable application or use, installation or repair made outside specialist car workshops. Warranty claims are lost if the vehicle is modified and used for motor sports, tuning or similar events (except our tuning parts which are described in TecDoc and on our price list). Warranty application should include complete documentation among others: chassis no., first registration, vehicle mileage, information about LPG installation, fault memory log, pictures, our QC (quality check) code, installation invoice, contact details of the car repair workshop performing the replacement or repair. Warranty application are available in our Client Panel system. Complaints may require supplementing data such as error memory logs. Incomplete documentation may result in rejection of the claim. Any damage caused during transport is not considered quality damage and will be considered on an individual basis.