OE 5H08620123
RENAULT TRUCKS
Boční obrysové světlo
RENAULT TRUCKS | 5H08620123 |
Číslo OE, nebo také OE kód či OEM kód - znamená číslo originálního vybavení (Original Equipment) - tedy číslo kompletních součástí nebo podskupin, které byly původně namontovány na vozidlo. OE číslo je zaměnitelné s termínem Originální číslo.
Náhradní díly kompatibilní s OE čísly
-
HELLA Boční obrysové světlo HE 2PS008645-611
zvětšit449,-ve skladuMontovaná strana: levápraváTyp světla: LEDZpůsob montáže: šroubová koncovka nástavbaZpůsob upevnění: pro vodorovné upevněníDesign světla: LEDNapětí [V]: 24Výška [mm]: 32šířka [mm]: 32Délka [mm]: 130Funkce světla: s couvacím bodovým světlem s bočním obrysovým světlem (LED)Počet světelných funkcí: 2Provedení zástrčky - ID: Quick LinkTyp ochrany (IP-Kód): IP6K9KSplňuje ECE normu: R91 R3Typ povolení: ADR/ GGVS-prověřenoPočet LED diod: 1LED - barva podsvícení: ŽlutáDélka kabelu [mm]: 300Typ karosérie: Plastový krytBarva krytu: černáBarva čoček: ŽlutáSpotřeba energie [W]: 1Doplňkový výrobek / doplňkové info 2: s řízenímPočet pólů: 2Kvantita: 1Montáž/demontáž musí provést odborný personál! EAN:900292011103409002920111034Použitá čísla: E1 1396, E1 1395Skladem ve skladu
Doručení na adresu:
- zboží bude doručeno do 2-6 dnů;
- předpokládané datum doručení v pátek 8. 8. 2025.
Osobní odběr:
- zboží bude připraveno ve čtvrtek 7. 8. 2025 odpoledne
v prodejně:
Autokšeft, s.r.o.
V. Hálka 39
543 01 Vrchlabí; - osobní odběr ve skladu není možný.
Pozn. Přesný termín doručení, případně termín možnosti vyzvednutí bude potvrzen po objednání. Dnem se rozumí pracovní den.
Nahrazuje: 2PS 008 645-617
DAF152 5753 (1525753)KÄSSBOHRER7-534-131-101 (7534131101)MANZF254360090SCANIA1934183VAN HOOL11308221RENAULT TRUCKS5H08620123GOLDHOFER170107DOLL7136622SOMMER2801263001KEMPF73738Konkurenční kódytechnické informace: Regarding single or double function lamps with LEDs without flasher function In connection with these low powers, which are very different from bulb versions, there can be problems during operation on various traction vehicles because further lighting functions are detected by some traction vehicles. This is a vehicle comfort function which is not required by legislation and does not release drivers from their obligation to see for themselves that the lighting equipment is working. Here, too, faulty diagnoses can be a result of the lower power levels involved (instrument panel in the driver cab indicates a bulb failure although the function is working). The functional ability of these light failure checks can only be established by the vehicle manufacturer. Operation of the light with alternating current or pulsed direct current is not permitted! The individual light functions may only be operated with a vehicle fuse of max. 3A. In the case of onboard current limitation with the values specified above by the onboard control unit an additional fuse for the lamp is not required.