OE 2N0615601B
MAN
Brzdový kotouč
MAN | 2N0615601B |
Číslo OE, nebo také OE kód či OEM kód - znamená číslo originálního vybavení (Original Equipment) - tedy číslo kompletních součástí nebo podskupin, které byly původně namontovány na vozidlo. OE číslo je zaměnitelné s termínem Originální číslo.
Náhradní díly kompatibilní s OE čísly
Omezit na výrobce:
-
A.B.S. Brzdový kotouč ABS 18841
zvětšit2 339,-ve skladuVnější průměr [mm]: 325Síla brzdového kotouče [mm]: 30Minimální tloušťka [mm]: 27Výška [mm]: 98,1Ráfek, počet děr: 6Typ brzdového kotouče: plnýPrůměr náboje [mm]: 120Kruhový vývrt ∅ [mm]: 145Hmotnost [kg]: 11,5EAN:8717109719246MAN2N0615601B65508030005VOLKSWAGEN2N0615601BKonkurenční kódySkladem ve skladu
Doručení na adresu:
- zboží bude doručeno do 2-6 dnů;
- předpokládané datum doručení v pátek 8. 8. 2025.
Osobní odběr:
- zboží bude připraveno ve čtvrtek 7. 8. 2025 odpoledne
v prodejně:
Autokšeft, s.r.o.
V. Hálka 39
543 01 Vrchlabí; - osobní odběr ve skladu není možný.
Pozn. Přesný termín doručení, případně termín možnosti vyzvednutí bude potvrzen po objednání. Dnem se rozumí pracovní den.
Informace o montáži: Important: Observe Fitting Instructions -
BREMBO Brzdový kotouč COATED DISC LINE - 325 mm BRE 09.D352.21
zvětšit2 329,-ve skladuSrovnávací průměr: 325Typ brzdového kotouče: vnitřně větránoSíla brzdového kotouče [mm]: 30Počet děr: 6Výška [mm]: 98Centrovací průměr [mm]: 120Vnější průměr [mm]: 325Zpracování: vysoce nauhličenoPovrch: nátěrMinimální tloušťka [mm]: 27EAN:8020584319215MAN2N0615601BVOLKSWAGEN2N0615601BKonkurenční kódySkladem ve skladu
Doručení na adresu:
- zboží bude doručeno do 2-6 dnů;
- předpokládané datum doručení v pátek 8. 8. 2025.
Osobní odběr:
- zboží bude připraveno ve čtvrtek 7. 8. 2025 odpoledne
v prodejně:
Autokšeft, s.r.o.
V. Hálka 39
543 01 Vrchlabí; - osobní odběr ve skladu není možný.
Pozn. Přesný termín doručení, případně termín možnosti vyzvednutí bude potvrzen po objednání. Dnem se rozumí pracovní den.
Krátké informace: PVT vented disc. The PVT disc uses, in its ventilation chamber, pillars instead of vanes. Disc cooling capacity is enhanced by an extra 40% and therefore provides more resistance against thermal cracking.