Bezpečnostní výbava TOYOTA HILUX VII pick-up (_N1_, _N2_, _N3_) 2.5 D-4D (KUN15_) 88kW
Výbava interiéru vozu obsahuje jak komponenty komfortní výbavy (parkovací senzory, čerpadla, centrální zamykání), tak i vnitřní vybavení (sedadla, zavazadlový prostor) a vybavení kufru, případně ložného prostoru.
Vyberte výrobce...
DENCKERMANN ‐ Vinutá pružina airbagu DCR E900019
369,-ve skladuTOYOTA843077402084306520908430612110843060P050843060K051843060K0508430602200Konkurenční kódySkladem ve skladu
Doručení na adresu:
- zboží bude doručeno do 2-6 dnů;
- předpokládané datum doručení v pátek 27. 6. 2025.
Osobní odběr:
- zboží bude připraveno ve čtvrtek 26. 6. 2025 odpoledne
v prodejně:
Autokšeft, s.r.o.
V. Hálka 39
543 01 Vrchlabí; - osobní odběr ve skladu není možný.
Pozn. Přesný termín doručení, případně termín možnosti vyzvednutí bude potvrzen po objednání. Dnem se rozumí pracovní den.
ESEN SKV ‐ Vinutá pružina airbagu ESN 96SKV522
zvětšit449,-ve skladuHmotnost [kg]: 0,27Záruka: Záruka 3 rokyBez povolení ECE/ABE TOYOTA843060K050843060K051843060K020Skladem ve skladu
Doručení na adresu:
- zboží bude doručeno do 2-6 dnů;
- předpokládané datum doručení v pátek 27. 6. 2025.
Osobní odběr:
- zboží bude připraveno ve čtvrtek 26. 6. 2025 odpoledne
v prodejně:
Autokšeft, s.r.o.
V. Hálka 39
543 01 Vrchlabí; - osobní odběr ve skladu není možný.
Pozn. Přesný termín doručení, případně termín možnosti vyzvednutí bude potvrzen po objednání. Dnem se rozumí pracovní den.
ESEN SKV ‐ Vinutá pružina airbagu ESN 96SKV516
zvětšit489,-ve skladuHmotnost [kg]: 0,27Záruka: Záruka 3 rokyBez povolení ECE/ABE TOYOTA84307740208430602200843060K050843060K051843060P05084306121108430652090Konkurenční kódySkladem ve skladu
Doručení na adresu:
- zboží bude doručeno do 2-6 dnů;
- předpokládané datum doručení v pátek 27. 6. 2025.
Osobní odběr:
- zboží bude připraveno ve čtvrtek 26. 6. 2025 odpoledne
v prodejně:
Autokšeft, s.r.o.
V. Hálka 39
543 01 Vrchlabí; - osobní odběr ve skladu není možný.
Pozn. Přesný termín doručení, případně termín možnosti vyzvednutí bude potvrzen po objednání. Dnem se rozumí pracovní den.
LORO ‐ Vinutá pružina airbagu LOR 134-01-013
zvětšit379,-ve skladuPro OE číslo: 843060K051TOYOTA843060K051843060K020843060K050Konkurenční kódySkladem ve skladu
Doručení na adresu:
- zboží bude doručeno do 2-6 dnů;
- předpokládané datum doručení v pátek 27. 6. 2025.
Osobní odběr:
- zboží bude připraveno ve čtvrtek 26. 6. 2025 odpoledne
v prodejně:
Autokšeft, s.r.o.
V. Hálka 39
543 01 Vrchlabí; - osobní odběr ve skladu není možný.
Pozn. Přesný termín doručení, případně termín možnosti vyzvednutí bude potvrzen po objednání. Dnem se rozumí pracovní den.
Všeobecné informace: The following information is for general and informational purposes only and does not constitute warranty terms. Warranty terms and conditions are available from our dealers and in our general terms and conditions of sale. Abakus spare/repair parts are intended only for vehicle repairs in order to restore their original functionality. Abakus spare/repair parts are used or sold to users only for the purpose of repairing vehicles to restore their original look and functionality and are not original/genuine/OE/OEM/OES replacement parts. Our products are delivered without instruction of installation. Installation of our product may only be carried out by trained specialist technicians in specific car repairs. Products supplied by us are exclusively intended for proper and appropriate use. The warranty may become invalid in the event of: improper installation or repair, unsuitable application or use, installation or repair made outside specialist car workshops. Warranty claims are lost if the vehicle is modified and used for motor sports, tuning or similar events (except our tuning parts which are described in TecDoc and on our price list). Warranty application should include complete documentation among others: chassis no., first registration, vehicle mileage, information about LPG installation, fault memory log, pictures, our QC (quality check) code, installation invoice, contact details of the car repair workshop performing the replacement or repair. Warranty application are available in our Client Panel system. Complaints may require supplementing data such as error memory logs. Incomplete documentation may result in rejection of the claim. Any damage caused during transport is not considered quality damage and will be considered on an individual basis. LORO ‐ Vinutá pružina airbagu LOR 134-01-014
zvětšit339,-ve skladuDoplňkový výrobek / doplňkové info 2: s kabelemBarva zásuvky: oranžováTOYOTA843077402084306520908430612110843060P050843060K051843060K0508430602200Konkurenční kódySkladem ve skladu
Doručení na adresu:
- zboží bude doručeno do 2-6 dnů;
- předpokládané datum doručení v pátek 27. 6. 2025.
Osobní odběr:
- zboží bude připraveno ve čtvrtek 26. 6. 2025 odpoledne
v prodejně:
Autokšeft, s.r.o.
V. Hálka 39
543 01 Vrchlabí; - osobní odběr ve skladu není možný.
Pozn. Přesný termín doručení, případně termín možnosti vyzvednutí bude potvrzen po objednání. Dnem se rozumí pracovní den.
Všeobecné informace: The following information is for general and informational purposes only and does not constitute warranty terms. Warranty terms and conditions are available from our dealers and in our general terms and conditions of sale. Abakus spare/repair parts are intended only for vehicle repairs in order to restore their original functionality. Abakus spare/repair parts are used or sold to users only for the purpose of repairing vehicles to restore their original look and functionality and are not original/genuine/OE/OEM/OES replacement parts. Our products are delivered without instruction of installation. Installation of our product may only be carried out by trained specialist technicians in specific car repairs. Products supplied by us are exclusively intended for proper and appropriate use. The warranty may become invalid in the event of: improper installation or repair, unsuitable application or use, installation or repair made outside specialist car workshops. Warranty claims are lost if the vehicle is modified and used for motor sports, tuning or similar events (except our tuning parts which are described in TecDoc and on our price list). Warranty application should include complete documentation among others: chassis no., first registration, vehicle mileage, information about LPG installation, fault memory log, pictures, our QC (quality check) code, installation invoice, contact details of the car repair workshop performing the replacement or repair. Warranty application are available in our Client Panel system. Complaints may require supplementing data such as error memory logs. Incomplete documentation may result in rejection of the claim. Any damage caused during transport is not considered quality damage and will be considered on an individual basis.