... e-shop s autodíly!

Ramena stěračů a montážní materiál HONDA CIVIC VII Hatchback (EU, EP, EV) 2.0 i Sport (EV1) 118kW

Autodíly a náhradní díly HONDAAutodíly a náhradní díly HONDA CIVIC VII Hatchback (EU, EP, EV)Čištění a ostřikování skel HONDA CIVIC VII Hatchback (EU, EP, EV)Viditelnost motoristy, tzn. čisté čelní sklo a světlomety patří k základním kritériím bezpečné jízdy. Dbejte vždy na správnou funkci stěračů a ostřikovačů.

Vyberte výrobce...

  • LKQ ‐ Ramínko zadního stěrače se stírátkem 74.23.880

    zvětšitRameno stěrače okna LKQ ‐ 74.23.880
    379,-ve skladu
    Montovaná strana: zadníDélka [mm]: 305
  • LORO ‐ Rameno stěrače okna LOR 103-00-051

    zvětšitRameno stěrače okna LORO ‐ LOR 103-00-051
    111,-ve skladu
    Montovaná strana: zadníPočet dveří: 3Doplňkový výrobek / doplňkové info 2: s víčkemHONDA76720-S6D-E01 (76720S6DE01)Konkurenční kódy 
    Všeobecné informaceThe following information is for general and informational
    purposes only and does not constitute warranty terms.
    Warranty terms and conditions are available from our dealers
    and in our general terms and conditions of sale.
    Abakus spare/repair parts are intended only for vehicle
    repairs in order to restore their original functionality.
    Abakus spare/repair parts are used or sold to users only
    for the purpose of repairing vehicles to restore their
    original look and functionality and are not
    original/genuine/OE/OEM/OES replacement parts.
    Our products are delivered without instruction of
    installation. Installation of our product may only be
    carried out by trained specialist technicians in specific
    car repairs. Products supplied by us are exclusively
    intended for proper and appropriate use.
    The warranty may become invalid in the event of: improper
    installation or repair, unsuitable application or use,
    installation or repair made outside specialist car
    workshops.
    Warranty claims are lost if the vehicle is modified and used
    for motor sports, tuning or similar events (except our
    tuning parts which are described in TecDoc and on our price
    list).
    Warranty application should include complete documentation
    among others: chassis no., first registration, vehicle
    mileage, information about LPG installation, fault memory
    log, pictures, our QC (quality check) code, installation
    invoice, contact details of the car repair workshop
    performing the replacement or repair.
    Warranty application are available in our Client Panel
    system.
    Complaints may require supplementing data such as error
    memory logs.
    Incomplete documentation may result in rejection of the
    claim.
    Any damage caused during transport is not considered quality
    damage and will be considered on an individual basis.


Logo Heuréka

Tento e-shop měl za posledních 90 dní tisíce spokojených zákazníků.


Logo Zboží.cz

Zde prezentovaná data, zejména celá databáze, nesmějí být kopírována. Je zakázáno data nebo celou databázi bez předchozího písemného svolení od společnosti TecAlliance kopírovat a distribuovat a/nebo toto jednání umožnit třetím osobám. Porušení zakládá neoprávněný zásah do autorského práva a bude stíháno.