GSP Hnací hřídel GSP 299186, 299186
| Výrobce: | GSP |
| Kód: | GSP 299186 |
| Cena s DPH: | 1 609,- |
| Doprava: | 119,- (nad 5 000,- Zdarma) |
| Skladem Skladem ve skladu Doručení na adresu:
Osobní odběr:
Pozn. Přesný termín doručení, případně termín možnosti vyzvednutí bude potvrzen po objednání. Dnem se rozumí pracovní den. | > 4 ks ve skladu Skladem ve skladu Doručení na adresu:
Osobní odběr:
Pozn. Přesný termín doručení, případně termín možnosti vyzvednutí bude potvrzen po objednání. Dnem se rozumí pracovní den. |
| Doručíme: | ve čtvrtek 27. 11. 2025 |
| Osobní odběr (po objednání): | ve středu 26. 11. 2025 |
Parametry
| Délka [mm]: | 669 |
| Vnější ozubení - strana u kola: | 25 |
| Vnější ozubení - strana u diferenciálu: | 26 |
| EAN: | 6928947323751 |
![]()
GSP AUTOMOTIVE GROUP je vedoucí výrobce automobilových dílů pro OEM a zároveň i pro aftermarket. Společnost GSP vznikla v roce 1985. Homokinetické klouby, kardanovy hřídele a náboje kol dnes naleznete v 95 % osobních vozů.
Čísla OE
Výskyt produktu v kategoriích
Náhrady
KAMOKA ‐ Hnací hřídel KAM 5010151
1 639,-ve skladuDélka [mm]: 669Vnější ozubení - strana u kola: 25Vnější ozubení - strana u diferenciálu: 26Průměr kloubu (strana kola) vnitřní [mm]: 81Průměr kloubu (strana převodovky) vnitřní [mm]: 79Velikost závitu: M20x1.5Průměr těsnícího kroužku [mm]: 53RENAULT7711368898820062376782005319157711135822771136844482005319108200216626820027640782003028248200531908Konkurenční kódySkladem ve skladu
Doručení na adresu:
- zboží bude doručeno do 2-6 dnů;
- předpokládané datum doručení ve čtvrtek 27. 11. 2025.
Osobní odběr:
- zboží bude připraveno ve středu 26. 11. 2025 odpoledne
v prodejně:
Autokšeft, s.r.o.
V. Hálka 39
543 01 Vrchlabí; - osobní odběr ve skladu není možný.
Pozn. Přesný termín doručení, případně termín možnosti vyzvednutí bude potvrzen po objednání. Dnem se rozumí pracovní den.
QWP ‐ Hnací hřídel QWP WDS395
zvětšit
1 969,-ve skladuNový díl Průměr kloubu (strana převodovky) vnitřní [mm]: 80Délka [mm]: 690Velikost závitu: M20x1,5Vnější ozubení - strana u kola: 25Vnější ozubení - strana u diferenciálu: 26Průměr těsnícího kroužku [mm]: 52,7Délka 2 [mm]: 55Použitá čísla: RT500, T2273, 315ST94Skladem ve skladu
Doručení na adresu:
- zboží bude doručeno do 2-6 dnů;
- předpokládané datum doručení ve čtvrtek 27. 11. 2025.
Osobní odběr:
- zboží bude připraveno ve středu 26. 11. 2025 odpoledne
v prodejně:
Autokšeft, s.r.o.
V. Hálka 39
543 01 Vrchlabí; - osobní odběr ve skladu není možný.
Pozn. Přesný termín doručení, případně termín možnosti vyzvednutí bude potvrzen po objednání. Dnem se rozumí pracovní den.
RENAULT77 11 368 444 (7711368444)820021662682 00 531 908 (8200531908)82 00 531 910 (8200531910)Konkurenční kódySPIDAN ‐ Hnací hřídel Výměnný díl, cena je uvedena včetně zálohy 363,-SD 25133
zvětšit
3 162,-ve skladuVnější ozubení - strana u kola: 25Vnější ozubení - strana u diferenciálu: 26Délka [mm]: 680Průměr těsnícího kroužku [mm]: 53Průměr kloubu (strana kola) vnitřní [mm]: 85Průměr kloubu (strana převodovky) vnitřní [mm]: 79Velikost závitu: M20x1.5Výměnný díl Doplňkový výrobek / doplňkové info 2: s maticíEAN:4019064051336RENAULT77113688988200276407820030282482005319158200623767Konkurenční kódySkladem ve skladu
Doručení na adresu:
- zboží bude doručeno do 2-6 dnů;
- předpokládané datum doručení ve čtvrtek 27. 11. 2025.
Osobní odběr:
- zboží bude připraveno ve středu 26. 11. 2025 odpoledne
v prodejně:
Autokšeft, s.r.o.
V. Hálka 39
543 01 Vrchlabí; - osobní odběr ve skladu není možný.
Pozn. Přesný termín doručení, případně termín možnosti vyzvednutí bude potvrzen po objednání. Dnem se rozumí pracovní den.
technické informace: Product information The products supplied by us are to be used exclusively for their intended purpose. Installation may only be carried out by trained specialists; installation instructions are generally not supplied. When installing our products, only new fastening material (screws and their components) of the quality specified by the vehicle manufacturer may be used. The procedures required for fastening our products during repairs must always be carried out in accordance with the vehicle manufacturer's specifications and the corresponding tightening torques and tightening procedures must be used.
