DOTZ Mugello 8x17 (5x115 ET35)
| Model: | DOTZ Mugello | ||
| Rozměr ráfku: Rozměr ráfkuSkládá se z hodnot: šířka ráfku x průměr ráfku. Hodnoty jsou udávané v palcích. | 8x17 | ||
| Rozteč: Rozteč
 | 5x115 | ||
| Kód: | DOT OMUSUBP35 | 
| Cena s DPH: | |
| NedostupnéMomentálně není dostupné. | 0 ksMomentálně není dostupné. | 
Hliníkové kolo DOTZ Mugello získalo jméno po známé závodní trati v italské Florencii. O sportovně nadčasový design tohoto alu kola se postará deset paprsků ve tvaru Y, hluboký límec a černý lak kombinovaný s leštěnou čelní plochou.
Parametry
| Výrobce: DOTZ
 URL: www.alcar-holding.com/12759_EN.htm | DOTZ | ||
| Model: | Mugello | ||
| Šířka ráfku: Šířka ráfkuHodnota udávaná v palcích. Tato šířka musí korespondovat s šířkou pneumatiky. | 8 | ||
| Průměr ráfku: Průměr ráfkuHodnota udávaná v palcích. Tato hodnota musí být stejná jako poslední číslice rozměru pneumatiky. | 17 | ||
| Rozteč: Rozteč
 | 5x115 | ||
| ET: ET - zális [mm]ET je vzdálenost střední roviny ráfku a dosedací plochy kola na náboj. 
 Hodnota ET se běžně pohybuje okolo 35-45 mm. | 35 mm | ||
| Středová díra: Středová díraStředová díra musí odpovídat průměru náboje, na který se kolo nasazuje. Typ středové díry může být: 
 Středící kroužekVnitřní průměr kroužku se liší podle vozidla a je součástí balení. Kroužky lze dle různých vozidel měnit. Přesně vrtanáKolo je určeno pouze pro přesně daný průměr náboje. Středicí kroužky v tomto případě použít nelze. Tato kola jsou levnější o příslušenství, jako jsou právě kroužky, šrouby / matice - používají se originální. Průměr díry může být až o 0,2 mm větší než průměr náboje. | 70,2 mm | ||
| Typ středové díry / vrtání: Přesně vrtanáKolo je určeno pouze pro přesně daný průměr náboje. Středící kroužky se nepoužívají (ani je nelze použít). Tato kola jsou levnější o příslušenství (kroužky, šrouby / matice se používají originální). Průměr díry může být až o 0,2 mm větší než průměr náboje. | přesně vrtaná 70,2 mm | ||
| Dosedací plocha pro šrouby / matice: Dosedací plocha pro šrouby / maticeDosedací plocha pro šrouby / matice se může lišit svým tvarem. Používají se dosedací plochy kuželové, kulové a ploché. KuželováNejběžnější dosedací plocha je právě kuželová s úhlem 60°. Tuto plochu má většina aftermarketových alu kol. KulováKulová dosedací plocha má přesný radius a vyskytuje se u většiny originálních alu kol. PlocháPlochá dosedací plocha se výjimečně používá pro off-road kola a některá originální kola Peugeot. | kuželová | ||
| Hmotnost: Hmotnost kolaNižší hmotnost kola vede k: 
 | 10,76 kg | ||
| Design ráfku: Design ráfkuDesign hliníkových kol se dělí dle provedení do těchto kategorií: | Y-paprsky | ||
| Barva: BarvaPřevažující barva kola. | černý lak | ||
| Povrchová úprava: Povrchová úpravaPovrchová úprava uvádí, jakým způsobem je kolo vyrobeno. Hliníkové kolo tak může být: 
 | leštěná čelní plocha | ||
| Límec: Límec
 | ano | ||
| Středová poklička: Středová poklička
 | ne | ||
| Kované: Kovaná kolaKovaná kola jsou pevnější a lehčí. | ne | ||
| EAN: Kód EANKód EAN je jednotná mezinárodní číselná identifikace zejména spotřebních výrobků a dalších obchodovatelných položek, která se na výrobky často tiskne v podobě čárového kódu. | 4026569313579 4026569319014 | 
 
                    

 Německá značka Dotz, patřící do holdingu Alcar, se specializuje na disky pro off-roadové vozy, vozy 4x4 a vyznavače tuningu. Jednoduše řečeno, Dotz je ideální volba pro milovníky intenzivní jízdy, kteří vždy jezdí s vášní.
Německá značka Dotz, patřící do holdingu Alcar, se specializuje na disky pro off-roadové vozy, vozy 4x4 a vyznavače tuningu. Jednoduše řečeno, Dotz je ideální volba pro milovníky intenzivní jízdy, kteří vždy jezdí s vášní. Design hliníkových kol lze rozdělit na límcová a bezlímcová.
Design hliníkových kol lze rozdělit na límcová a bezlímcová. Některá kola jsou vyráběna se středovou pokličkou, která zakrývá šrouby nebo matice.
Některá kola jsou vyráběna se středovou pokličkou, která zakrývá šrouby nebo matice.


