BOSCH Brzdový třmen BO 0204103730, 0 204 103 730
| Výrobce: | BOSCH | 
| Kód: | BO 0204103730 | 
| Cena s DPH: Výměnný díl, cena je uvedena včetně zálohy 611,- | 3 450,- | 
| Cena při vrácení starého dílu: | 2 839,- | 
| Doprava: | 119,- (nad 5 000,- Zdarma) | 
| Skladem Skladem ve skladu Doručení na adresu: 
 Osobní odběr: 
 Pozn. Přesný termín doručení, případně termín možnosti vyzvednutí bude potvrzen po objednání. Dnem se rozumí pracovní den. | 1 ks ve skladu Skladem ve skladu Doručení na adresu: 
 Osobní odběr: 
 Pozn. Přesný termín doručení, případně termín možnosti vyzvednutí bude potvrzen po objednání. Dnem se rozumí pracovní den. | 
| Doručíme: | ve středu 5. 11. 2025 | 
| Osobní odběr (po objednání): | v úterý 4. 11. 2025 | 
| Výměnný díl, cena je uvedena včetně zálohy 611,- | Na tento produkt se vztahuje vratná záloha na výměnný díl ve výši 611,-. | 
Dokument popisující závady na spojkových dílech a brzdových třmenech.
Parametry
| Výměnný díl | |
| Průměr pístu [mm]: | 45 | 
| Vnitřní průměr [mm]: | 65 | 
| Materiál: | Litina | 
| Typ brzdového třmenu: | plovoucí sedlo | 
| Párová čísla výrobku: | 0 204 103 731 | 
| EAN: | 3165143790090 | 

Skupina BOSCH je největším dodavatelem do automobilové prvovýroby na světě. Je zastoupena ve více než 50 zemích světa a zaměstnává přibližně 250 000 pracovníků. Dnes již přes 100 let působí firma BOSCH v automobilovém průmyslu.
Čísla OE
Výskyt produktu v kategoriích
Náhrady
- A.B.S. ‐ Brzdový třmen Výměnný díl, cena je uvedena včetně zálohy 507,-ABS 629971zvětšit 2 406,-ve skladuPrůměr pístu [mm]: 45Brzdový systém: BOSCHPárová čísla výrobku: 629972Materiál: šedá litinaTyp brzdového třmenu: Brzdový třmen (2pístový)Vzdálenost upevňovacích otvorů [mm]: 170Pro šířku brzdových kotoučů [mm]: 24Hmotnost [kg]: 4EAN:8717109349009OPEL45012149161514RENAULT7701 205 763 (7701205763)VAUXHALL9161514Konkurenční kódy 2 406,-ve skladuPrůměr pístu [mm]: 45Brzdový systém: BOSCHPárová čísla výrobku: 629972Materiál: šedá litinaTyp brzdového třmenu: Brzdový třmen (2pístový)Vzdálenost upevňovacích otvorů [mm]: 170Pro šířku brzdových kotoučů [mm]: 24Hmotnost [kg]: 4EAN:8717109349009OPEL45012149161514RENAULT7701 205 763 (7701205763)VAUXHALL9161514Konkurenční kódy- Skladem ve skladu - Doručení na adresu: - zboží bude doručeno do 2-6 dnů;
- předpokládané datum doručení ve středu 5. 11. 2025.
 - Osobní odběr: - zboží bude připraveno v úterý 4. 11. 2025 odpoledne
 v prodejně:
 Autokšeft, s.r.o.
 V. Hálka 39
 543 01 Vrchlabí;
- osobní odběr ve skladu není možný.
 - Pozn. Přesný termín doručení, případně termín možnosti vyzvednutí bude potvrzen po objednání. Dnem se rozumí pracovní den. 
- ESEN SKV ‐ Brzdový třmen ESN 55SKV151zvětšit 1 519,-ve skladuMontovaná strana: levá přední nápravaTyp brzdového třmenu: Brzdový třmen (2pístový)Materiál: šedá litinaPro šířku brzdových kotoučů [mm]: 24Záruka: Záruka 3 rokyNový díl Vzdálenost upevňovacích otvorů [mm]: 170Zpětné vracení starého dílu není vyžadováno Párová čísla výrobku: 55SKV152Průměr pístu [mm]: 45Hmotnost [kg]: 4,67Závazné porovnání starého dílu s novým (zejména OE-č.) Hmotnost [kg]: 4EAN:5903968422844OPEL45012149161514RENAULT77012057638111958Konkurenční kódy 1 519,-ve skladuMontovaná strana: levá přední nápravaTyp brzdového třmenu: Brzdový třmen (2pístový)Materiál: šedá litinaPro šířku brzdových kotoučů [mm]: 24Záruka: Záruka 3 rokyNový díl Vzdálenost upevňovacích otvorů [mm]: 170Zpětné vracení starého dílu není vyžadováno Párová čísla výrobku: 55SKV152Průměr pístu [mm]: 45Hmotnost [kg]: 4,67Závazné porovnání starého dílu s novým (zejména OE-č.) Hmotnost [kg]: 4EAN:5903968422844OPEL45012149161514RENAULT77012057638111958Konkurenční kódy- Skladem ve skladu - Doručení na adresu: - zboží bude doručeno do 2-6 dnů;
- předpokládané datum doručení ve středu 5. 11. 2025.
 - Osobní odběr: - zboží bude připraveno v úterý 4. 11. 2025 odpoledne
 v prodejně:
 Autokšeft, s.r.o.
 V. Hálka 39
 543 01 Vrchlabí;
- osobní odběr ve skladu není možný.
 - Pozn. Přesný termín doručení, případně termín možnosti vyzvednutí bude potvrzen po objednání. Dnem se rozumí pracovní den. 
 
                    