AEZ Strike graphite 9x20 (5x130 ET50)
Model: | AEZ Strike graphite | ||
Rozměr ráfku:Rozměr ráfkuSkládá se z hodnot: šířka ráfku x průměr ráfku. Hodnoty jsou udávané v palcích. | 9x20 | ||
Rozteč:Rozteč
| 5x130 | ||
Kód: | AEZ ASR0MLGA50 |
Cena s DPH: | |
NedostupnéMomentálně není dostupné. | 0 ksMomentálně není dostupné. |
Design AEZ Strike s deseti dvojitými paprsky je určený pro SUV. Motoristé si ho mohou objednat od 18 do 20 palců ve dvou barevných provedeních, buď v kombinaci černého laku s leštěnou čelní plochou paprsků, nebo v matně grafitové barvě. Kolo s vysokou nosností a nekompromisním designem je ideální volbou třeba pro Audi Q7, Porsche Macan, BMW řady X, Mercedes GLE, GLC a GLA i mnoho dalších SUV.
Parametry
Výrobce:AEZAEZ patřící do holdingu Alcar se řadí mezi nejvýznamnější německé výrobce hliníkových kol. Své kvalitní produkty nabízí zákazníkům již od roku 1995. Veškerá kola mají potřebné homologace a zkoušky TÜV. URL: www.aez-wheels.com | AEZ | ||
Model: | Strike graphite | ||
Šířka ráfku:Šířka ráfkuHodnota udávaná v palcích. Tato šířka musí korespondovat s šířkou pneumatiky. | 9 | ||
Průměr ráfku:Průměr ráfkuHodnota udávaná v palcích. Tato hodnota musí být stejná jako poslední číslice rozměru pneumatiky. | 20 | ||
Rozteč:Rozteč
| 5x130 | ||
ET:ET - zális [mm]ET je vzdálenost střední roviny ráfku a dosedací plochy kola na náboj.
Hodnota ET se běžně pohybuje okolo 35-45 mm. | 50 mm | ||
Středová díra:Středová díraStředová díra musí odpovídat průměru náboje, na který se kolo nasazuje. Typ středové díry může být:
Středící kroužekVnitřní průměr kroužku se liší podle vozidla a je součástí balení. Kroužky lze dle různých vozidel měnit. Přesně vrtanáKolo je určeno pouze pro přesně daný průměr náboje. Středicí kroužky v tomto případě použít nelze. Tato kola jsou levnější o příslušenství, jako jsou právě kroužky, šrouby / matice - používají se originální. Průměr díry může být až o 0,2 mm větší než průměr náboje. | 71,6 mm | ||
Typ středové díry / vrtání:Přesně vrtanáKolo je určeno pouze pro přesně daný průměr náboje. Středící kroužky se nepoužívají (ani je nelze použít). Tato kola jsou levnější o příslušenství (kroužky, šrouby / matice se používají originální). Průměr díry může být až o 0,2 mm větší než průměr náboje. | přesně vrtaná 71,6 mm | ||
Dosedací plocha pro šrouby / matice:Dosedací plocha pro šrouby / maticeDosedací plocha pro šrouby / matice se může lišit svým tvarem. Používají se dosedací plochy kuželové, kulové a ploché. KuželováNejběžnější dosedací plocha je právě kuželová s úhlem 60°. Tuto plochu má většina aftermarketových alu kol. KulováKulová dosedací plocha má přesný radius a vyskytuje se u většiny originálních alu kol. PlocháPlochá dosedací plocha se výjimečně používá pro off-road kola a některá originální kola Peugeot. | kulová | ||
Hmotnost:Hmotnost kolaNižší hmotnost kola vede k:
| 15,23 kg | ||
Design ráfku:Design ráfkuDesign hliníkových kol se dělí dle provedení do těchto kategorií: | dvojité paprsky | ||
Barva:BarvaPřevažující barva kola. | grafitový lak | ||
Povrchová úprava:Povrchová úpravaPovrchová úprava uvádí, jakým způsobem je kolo vyrobeno. Hliníkové kolo tak může být:
| jednobarevné | ||
Límec:LímecDesign hliníkových kol lze rozdělit na límcová a bezlímcová. | ne | ||
Středová poklička:Středová pokličkaNěkterá kola jsou vyráběna se středovou pokličkou, která zakrývá šrouby nebo matice. | ne | ||
Kované:Kovaná kolaKovaná kola jsou pevnější a lehčí. | ne | ||
EAN:Kód EANKód EAN je jednotná mezinárodní číselná identifikace zejména spotřebních výrobků a dalších obchodovatelných položek, která se na výrobky často tiskne v podobě čárového kódu. | 4026569125486 |