... e-shop s autodíly!

Nejčastější dotazy FAQ

Servis a služby

Má Autokseft.cz kamennou prodejnu, kde je možné zboží osobně vyzvednout?

Ano, kamennou prodejnu najdete na adrese:

Autokšeft, s.r.o.
Východní 1378
543 01 Vrchlabí
Otevírací hodiny
Po - Pá:  08:30 - 17:00
So:  08:30 - 12:00

Je možné v prodejně platit kartou?

Při osobním odběru zboží v prodejně Autokšeft lze platit kartou. Je-li zboží zasíláno přepravní společností na vámi zadanou adresu, kartou platit nelze.

Jak vyřešit výměnu zboží v kamenné prodejně, kde nemusí být všechno zboží skladem?

Zboží zakoupené na e-shopu je možné vyměnit i v kamenné prodejně. Tam ovšem nemusí být všechno zboží skladem a výměna může trvat pár dní.

Jak postupovat zjistíte-li poškození zakoupeného zboží?

Poškozené zboží musí být bez odkladu zasláno nebo osobně doručeno na adresu provozovny:

Autokšeft, s.r.o.
Východní 1378
543 01 Vrchlabí

Naši pracovníci posoudí stav poškození a nebylo-li poškození způsobeno zákazníkem, zajistí jeho případnou opravu nebo výměnu.

Objednávka

Jak zjistit stav objednávky?

O změny stavu objednávky budete informováni e-mailem. V případě, že jste registrován/a můžete stav objednávky sledovat i po přihlášení do vašeho zákaznického účtu.

Je možné nakoupit i bez registrace?

Ano, zboží lze zakoupit i bez registrace. Registrací ovšem získáte mnohé výhody. Ve svém zákaznickém účtu můžete snadno sledovat stav aktuální objednávky, historii objednávek a stav vašich žádostí. Díky registraci si můžete vytvořit vlastní vozový park Garáž a tím snadněji a hlavně rychleji vybírat kompatibilní díly s vašimi vozy.

Kdy je možné vyzvednout zboží při osobním odběru?

Jakmile je zboží připravené k osobnímu odběru v prodejně:

Autokšeft, s.r.o.
Východní 1378
543 01 Vrchlabí

budeme vás informovat prostřednictvím e-mailu/SMS.

Reklamace

Lze vrátit zboží bez udání důvodu?

Ano, spotřebitel může vrátit zboží bez udání důvodu do 14 dnů od převzetí zboží. Více informací naleznete v obchodních podmínkách, případně v sekci vrácení zboží.

Jak postupovat při reklamaci?

Na produkty zakoupené v internetovém obchodě Autokseft.cz se vztahuje zákonná záruční doba 24 měsíců. Shledáte-li během této lhůty nějakou závadu, vyplňte a vytiskněte reklamační formulář, přiložte ho společně s kopií dokladu o zakoupení zboží do balíku a zašlete na adresu provozovny. Detailní popis reklamačního procesu naleznete zde.

Kam poslat reklamované zboží?

Reklamované zboží zasílejte výhradně na adresu:

Autokšeft, s.r.o.
Východní 1378
543 01 Vrchlabí

Co všechno je k reklamaci potřeba?

K reklamaci doložte:

  • kompletní reklamované zboží;
  • kopii daňového dokladu
  • a v případě, že zboží zasíláte, tak i vyplněný a vytištěný reklamační formulář s potřebnými údaji a popisem závady.

Jak dlouho trvá vyřízení reklamace?

Zákonná lhůta na vyřízení reklamace je 30 dní, přesto se snažíme reklamaci vyřídit v co nejkratším termínu. Přesný termín nejsme schopni předem sdělit.

Tento web využívá k některým funkcím, jako je přihlašování nebo personalizece reklam, soubory cookie. Také dovolujeme našim důvěryhodným partnerům analyzovat využívání našich stránek. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace