Výměna zboží

I přesto, že každou objednávku kontrolujeme a ověřujeme kompatibilitu, vzhledem k obrovskému sortimentu zboží se stane, že zakoupený díl nepasuje. V tomto případě je možné nepoužité zboží do 14 dnů ode dne převzetí vyměnit.


Postup při výměně zboží

Vyplňte pečlivě formulář níže!

  • Zadejte:
    • vaše osobní údaje. (Jste-li přihlášeni do svého uživatelského účtu, budou vaše osobní údaje automaticky předvyplněny.);
    • číslo objednávky, případně číslo faktury;
    • kód zboží (uveden na faktuře i v objednávce).
  • Uveďte:
    • důvod výměny (Tento údaj je nepovinný a slouží pouze pro naše interní účely.);
    • nově zvolené zboží. (Tento údaj vyplńte do pole Důvod / vysvětlení. Nejste si jisti novým výběrem zboží, budeme vás kontaktovat.)
  • Formulář uložte. Po jeho uložení bude vygenerován unikátní kód pro výměnu.
  • Nyní formulář vytiskněte a vložte do balíku.
  • Zboží zašlete výhradně na adresu:

  • Autokšeft, s.r.o.
    Východní 1378
    543 01 Vrchlabí

Za zboží zaslané na jinou než výše uvedenou adresu neručíme!
Nikdy nezasílejte zásilku určenou k výměně na dobírku! Takováto zásilka nebude našimi pracovníky převzata.


Nově vybrané zboží bude expedováno IHNED po doručení nevhodného dílu do naší provozovny.

Při výměně hradí zákazník poštovné ve výši 99 Kč.

V případě rozdílné ceny se:

  • rozdíl ceny u dražšího zboží společně s poštovným posílá na dobírku;
  • rozdíl ceny u levnější zboží ponížený o poštovné vrací zákazníkovi bankovním převodem nebo si může zákazník vybrat další zboží.

Formulář pro výměnu zboží

Přihlášení Přihlášení Pokud u nás máte zákaznický účet, přihlaste se. Formulář bude předvyplněn vašimi údaji, číslo objednávky a produktu můžete vybrat ze své historie a odeslaná zpráva bude automaticky spojena s vaším účtem.