Starline Plynová vzpěra zadního víka kufru - SEDAN 10.19.800, 0060622424
Výrobce: | Starline |
Kód: | 10.19.800 |
Cena s DPH: | 159,- |
Doprava: | 119,- (nad 5 000,- ZDARMA) |
Skladem Skladem ve skladu Doručení na adresu:
Osobní odběr:
Pozn. Přesný termín doručení, případně termín možnosti vyzvednutí bude potvrzen po objednání. Dnem se rozumí pracovní den. | 4 ks ve skladu Skladem ve skladu Doručení na adresu:
Osobní odběr:
Pozn. Přesný termín doručení, případně termín možnosti vyzvednutí bude potvrzen po objednání. Dnem se rozumí pracovní den. |
Doručíme: | v úterý 23. 4. 2024 |
Osobní odběr (po objednání): | v pondělí 22. 4. 2024 |
Parametry
Montovaná strana: | levá |
pravá | |
zadní (páté, třetí) dveře vozidla | |
Délka [mm]: | 279 |
Zdvih [mm]: | 95 |
Vymršťovací síla [N]: | 390 |
Průměr pístnice [mm]: | 8 |
Průměr vzpěry [mm]: | 19 |
Typ karosérie: | sedan |
EAN: | 8592808173090 |
Poměrně mladá značka Starline působící na českém trhu od roku 2003 se stala mezi motoristy velmi oblíbenou. Náhradní díly Starline jsou specifické vysokou kvalitou zpracování, širokou nabídkou, snadnou dostupností a zejména příznivou cenou.
Čísla OE
Výskyt produktu v kategoriích
Náhrady
KRAFT AUTOMOTIVE ‐ Plynová vzpěra zavazadlového prostoru KRF 8506813
229,-ve skladučíslo produkce: K8506813EAN:5901159384292ALFA ROMEO60622424606224240Konkurenční kódySkladem ve skladu
Doručení na adresu:
- zboží bude doručeno do 2-6 dnů;
- předpokládané datum doručení v úterý 23. 4. 2024
Osobní odběr:
- zboží bude připraveno v pondělí 22. 4. 2024 odpoledne
v prodejně:
Autokšeft, s.r.o.
Východní 1378
543 01 Vrchlabí; - osobní odběr ve skladu není možný.
Pozn. Přesný termín doručení, případně termín možnosti vyzvednutí bude potvrzen po objednání. Dnem se rozumí pracovní den.
LORO ‐ Plynová vzpěra zavazadlového prostoru LOR 101-00-214
zvětšit109,-ve skladuDélka [mm]: 280Takt motoru [mm]: 96Vymršťovací síla [N]: 390ALFA ROMEO60622424Konkurenční kódySkladem ve skladu
Doručení na adresu:
- zboží bude doručeno do 2-6 dnů;
- předpokládané datum doručení v úterý 23. 4. 2024
Osobní odběr:
- zboží bude připraveno v pondělí 22. 4. 2024 odpoledne
v prodejně:
Autokšeft, s.r.o.
Východní 1378
543 01 Vrchlabí; - osobní odběr ve skladu není možný.
Pozn. Přesný termín doručení, případně termín možnosti vyzvednutí bude potvrzen po objednání. Dnem se rozumí pracovní den.
Všeobecné informace: The following information is for general and informational purposes only and does not constitute warranty terms. Warranty terms and conditions are available from our dealers and in our general terms and conditions of sale. Abakus spare/repair parts are intended only for vehicle repairs in order to restore their original functionality. Abakus spare/repair parts are used or sold to users only for the purpose of repairing vehicles to restore their original look and functionality and are not original/genuine/OE/OEM/OES replacement parts. Our products are delivered without instruction of installation. Installation of our product may only be carried out by trained specialist technicians in specific car repairs. Products supplied by us are exclusively intended for proper and appropriate use. The warranty may become invalid in the event of: improper installation or repair, unsuitable application or use, installation or repair made outside specialist car workshops. Warranty claims are lost if the vehicle is modified and used for motor sports, tuning or similar events (except our tuning parts which are described in TecDoc and on our price list). Warranty application should include complete documentation among others: chassis no., first registration, vehicle mileage, information about LPG installation, fault memory log, pictures, our QC (quality check) code, installation invoice, contact details of the car repair workshop performing the replacement or repair. Warranty application are available in our Client Panel system. Complaints may require supplementing data such as error memory logs. Incomplete documentation may result in rejection of the claim. Any damage caused during transport is not considered quality damage and will be considered on an individual basis. LORO ‐ Plynová vzpěra zavazadlového prostoru LOR 101-00-254
zvětšit137,-ve skladuDélka [mm]: 625Vymršťovací síla [N]: 320HONDA6062242Konkurenční kódySkladem ve skladu
Doručení na adresu:
- zboží bude doručeno do 2-6 dnů;
- předpokládané datum doručení v úterý 23. 4. 2024
Osobní odběr:
- zboží bude připraveno v pondělí 22. 4. 2024 odpoledne
v prodejně:
Autokšeft, s.r.o.
Východní 1378
543 01 Vrchlabí; - osobní odběr ve skladu není možný.
Pozn. Přesný termín doručení, případně termín možnosti vyzvednutí bude potvrzen po objednání. Dnem se rozumí pracovní den.
Všeobecné informace: The following information is for general and informational purposes only and does not constitute warranty terms. Warranty terms and conditions are available from our dealers and in our general terms and conditions of sale. Abakus spare/repair parts are intended only for vehicle repairs in order to restore their original functionality. Abakus spare/repair parts are used or sold to users only for the purpose of repairing vehicles to restore their original look and functionality and are not original/genuine/OE/OEM/OES replacement parts. Our products are delivered without instruction of installation. Installation of our product may only be carried out by trained specialist technicians in specific car repairs. Products supplied by us are exclusively intended for proper and appropriate use. The warranty may become invalid in the event of: improper installation or repair, unsuitable application or use, installation or repair made outside specialist car workshops. Warranty claims are lost if the vehicle is modified and used for motor sports, tuning or similar events (except our tuning parts which are described in TecDoc and on our price list). Warranty application should include complete documentation among others: chassis no., first registration, vehicle mileage, information about LPG installation, fault memory log, pictures, our QC (quality check) code, installation invoice, contact details of the car repair workshop performing the replacement or repair. Warranty application are available in our Client Panel system. Complaints may require supplementing data such as error memory logs. Incomplete documentation may result in rejection of the claim. Any damage caused during transport is not considered quality damage and will be considered on an individual basis.