Reklamace

Zboží můžete reklamovat dvěma způsoby:

  • osobně v prodejně Autokšeft;
  • vyplněním reklamačního formuláře níže a zasláním zpět na adresu:

  • Autokšeft, s.r.o.
    Východní 1378
    543 01 Vrchlabí

Postup při reklamaci zboží

Vyplňte pečlivě formulář níže!

  • Zadejte:
    • vaše osobní údaje. (Jste-li přihlášeni do svého uživatelského účtu, budou vaše osobní údaje automaticky předvyplněny.);
    • číslo objednávky nebo číslo faktury, případně jej vyberte z historie;
    • kód zboží (uveden na faktuře i v objednávce), případně jej vyberte se seznamu kliknutím na ikonu lupy.
  • Uveďte:
    • Důvod reklamace, tzn. popis závady zboží.
    • Formulář uložte. Po jeho uložení bude vygenerován unikátní kód pro vrácení.
    • Nyní formulář vytiskněte a vložte do balíku.
    • Zboží zašlete výhradně na adresu:

    • Autokšeft, s.r.o.
      Východní 1378
      543 01 Vrchlabí

Za zboží zaslané na jinou než výše uvedenou adresu neručíme!
Nikdy nezasílejte zásilku určenou k reklamaci na dobírku! Takováto zásilka nebude našimi pracovníky převzata.


Reklamace bude vyřízena v co nejkratší možné době, nejpozději však do 30 kalendářních dnů.
Obchodujete-li s námi na základě obchodního zákoníku, lhůta pro vyřízení reklamace zákonem stanovená není, i přesto se snažíme reklamaci vyřídit co nejdříve.
Peníze jsou v případě uznané reklamace zákazníkovi vráceny převodem na uvedený bankovní účet nebo v hotovosti na prodejně Autokšeft.


Reklamační formulář

Přihlášení Přihlášení Pokud u nás máte zákaznický účet, přihlaste se. Formulář bude předvyplněn vašimi údaji, číslo objednávky a produktu můžete vybrat ze své historie a odeslaná zpráva bude automaticky spojena s vaším účtem.