Poškozená zásilka

Obdrželi jste jiné zboží, než které je uvedeno na dokladu?
Je vaše zásilka nekompletní?

Kontaktujte nás pomocí formuláře níže.

Uveďte:

  • číslo objednávky nebo faktury;
  • jméno a příjmení;
  • kontaktní adresu, telefon, e-mail;
  • popis problému s dodaným zbožím.

V co nejkratší době budete kontaktován naším pracovníkem.


Je vaše zásilka mechanicky poškozená?

Kupující je povinen překontrolovat spolu s dopravcem stav zásilky při jejím doručení, zejména počet balíků, neporušenost pásky s firemním logem Autokšeft, případně další, na první pohled patrné, poškození obalu). Není-li zásilka úplná nebo je poškozená, má zákazník právo odmítnout převzetí takovéto zásilky.


Česká Pošta

V případě, že převezmete zásilku a až po odjezdu přepravce zjistíte, že je zboží poškozeno, uplatněte reklamaci nejpozději následující pracovní den po převzetí zásilky na pobočce České Pošty v místě vašeho bydliště.


Co budete potřebovat?

  • kompletní balení zásilky;
  • fakturu ke zboží;
  • OP.

Pracovník Pošty s vámi sepíše zápis o škodě a protokol o uplatnění nároku na náhradu škody.

Poté nás neprodleně kontaktujte pomocí formuláře níže.

  • číslo objednávky nebo faktury;
  • jméno a příjmení;
  • kontaktní adresu, telefon, e-mail;
  • popis problému s dodaným zbožím.

V co nejkratší době budete kontaktován naším pracovníkem.


DPD

V případě, že převezmete zásilku a až po odjezdu přepravce zjistíte, že je zboží poškozeno, uplatněte reklamaci nejpozději do dvou pracovních dnů po převzetí zásilky prostřednictvím kontaktního formuláře.

V co nejkratší době budete kontaktován naším pracovníkem.

Mějte na paměti, že můžete být vyzváni k dodání fotografií poškozeného zboží.

Při nenahlášení škody do dvou pracovních dnů od převzetí zásilky se vystavujete nebezpečí zamítnutí reklamace.


Chcete reklamovat vadné zboží?

Postupujte dle instrukcí v sekci Reklamace.


Formulář pro nahlášení poškozené zásilky

Přihlášení Přihlášení Pokud u nás máte zákaznický účet, přihlaste se. Formulář bude předvyplněn vašimi údaji, číslo objednávky a produktu můžete vybrat ze své historie a odeslaná zpráva bude automaticky spojena s vaším účtem.