... e-shop s autodíly!

Poškozená zásilka

Obdrželi jste jiné zboží, než které je uvedeno na dokladu?
Je vaše zásilka nekompletní?

Kontaktujte nás pomocí formuláře níže.

Uveďte:

  • číslo objednávky nebo faktury;
  • jméno a příjmení;
  • kontaktní adresu, telefon, e-mail;
  • popis problému s dodaným zbožím.

V co nejkratší době budete kontaktován naším pracovníkem.

Je vaše zásilka mechanicky poškozená?

Kupující je povinen překontrolovat spolu s dopravcem stav zásilky při jejím doručení, zejména počet balíků, neporušenost pásky s firemním logem Autokšeft, případně další, na první pohled patrné, poškození obalu). Není-li zásilka úplná nebo je poškozená, má zákazník právo odmítnout převzetí takovéto zásilky.

Česká Pošta

V případě, že převezmete zásilku a až po odjezdu přepravce zjistíte, že je zboží poškozeno, uplatněte reklamaci nejpozději následující pracovní den po převzetí zásilky na pobočce České Pošty v místě vašeho bydliště.

Co budete potřebovat?

  • kompletní balení zásilky;
  • fakturu ke zboží;
  • OP.

Pracovník Pošty s vámi sepíše zápis o škodě a protokol o uplatnění nároku na náhradu škody.

Poté nás neprodleně kontaktujte pomocí formuláře níže.

  • číslo objednávky nebo faktury;
  • jméno a příjmení;
  • kontaktní adresu, telefon, e-mail;
  • popis problému s dodaným zbožím.

V co nejkratší době budete kontaktován naším pracovníkem.

DPD

V případě, že převezmete zásilku a až po odjezdu přepravce zjistíte, že je zboží poškozeno, uplatněte reklamaci nejpozději do dvou pracovních dnů po převzetí zásilky prostřednictvím kontaktního formuláře.

V co nejkratší době budete kontaktován naším pracovníkem.

Mějte na paměti, že můžete být vyzváni k dodání fotografií poškozeného zboží.

Při nenahlášení škody do dvou pracovních dnů od převzetí zásilky se vystavujete nebezpečí zamítnutí reklamace.

Chcete reklamovat vadné zboží?

Postupujte dle instrukcí v sekci Reklamace.

Formulář pro nahlášení poškozené zásilky

Pokud u nás máte zákaznický účet, přihlaste se.

Formulář bude pro přihlášené zákazníky předvyplněn uloženými údaji, číslo objednávky a produktu můžete vybrat ze své historie a odeslaná zpráva bude automaticky spojena s vaším účtem.

Tento web využívá k některým funkcím, jako je přihlašování nebo personalizece reklam, soubory cookie. Také dovolujeme našim důvěryhodným partnerům analyzovat využívání našich stránek. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace