FERODO Brzdový kotouč PREMIER - 256 mm FE DDF357, DDF357
Výrobce: | FERODO |
Kód: | FE DDF357 |
Cena s DPH: | |
Doprava: | 119,- (nad 5 000,- ZDARMA) |
NedostupnéMomentálně není dostupné. | 0 ksMomentálně není dostupné. |
Parametry
Montovaná strana: | přední osa |
Srovnávací průměr: | 256 |
Výška [mm]: | 20 |
Hmotnost [kg]: | 8,91 |
Vrt - ∅ [mm]: | 86 |
Typ brzdového kotouče: | chlazený |
Síla brzdového kotouče [mm]: | 20 |
Minimální tloušťka [mm]: | 18 |
Vnější průměr [mm]: | 256 |
Počet děr: | 6 |
Centrovací průměr [mm]: | 86 |
Utahovací moment [Nm]: | 103 |
Kruhový vývrt ∅ [mm]: | 108 |
Povrch: | olejováno |
Typ kontejneru: | Krabice |
Jednotka množství: | Sada |
Doplňkový výrobek / doplňkové info 2: | bez šroubu |
Délka balení [cm]: | 28,6 |
šířka balení [cm]: | 27,8 |
Výška balení [cm]: | 7,6 |
EAN: | 5016687135794 |
Ferodo spadající pod společnost Federal-Mogul vyrábí brzdové destičky a brzdové díly pro prvovýrobu i pro trh s autopříslušenstvím od roku 1897. Kvalita značky FERODO je zaručena díky neustálému výzkumu, vývoji a testování.
Čísla OE
Výskyt produktu v kategoriích
Náhrady
ASHIKA ‐ Brzdový kotouč - 256 mm ASH 60-03-326C
zvětšit619,-ve skladuMontovaná strana: přední osaSrovnávací průměr: 256Kruhový vývrt ∅ [mm]: 86Výška [mm]: 20,5Vnější průměr [mm]: 255,6Síla brzdového kotouče [mm]: 20Minimální tloušťka [mm]: 18Počet děr: 6Typ brzdového kotouče: chlazenýPovrch: lakovánoEAN:8052553554426MAZDAS08333251S08333251BSE2833251SO8333251UB3933251AKIA0KX4333251oKX4333251Konkurenční kódySkladem ve skladu
Doručení na adresu:
- zboží bude doručeno do 2-6 dnů;
- předpokládané datum doručení v pondělí 22. 4. 2024
Osobní odběr:
- zboží bude připraveno v pátek 19. 4. 2024 odpoledne
v prodejně:
Autokšeft, s.r.o.
Východní 1378
543 01 Vrchlabí; - osobní odběr ve skladu není možný.
Pozn. Přesný termín doručení, případně termín možnosti vyzvednutí bude potvrzen po objednání. Dnem se rozumí pracovní den.
BLUE PRINT ‐ Brzdový kotouč - 256 mm BLP ADM54317
zvětšit569,-ve skladuMontovaná strana: přední osaSrovnávací průměr: 256Síla brzdového kotouče [mm]: 20Ráfek, počet děr: 6Tloušťka / síla [mm]: 20Vnější průměr [mm]: 256Kruhový vývrt ∅ [mm]: 108Povrch: nátěrTyp brzdového kotouče: vnitřně větránoMinimální tloušťka [mm]: 18Centrovací průměr [mm]: 86Hmotnost [kg]: 4,392EAN:5050063543179Nahrazeno: ADG04317Skladem ve skladu
Doručení na adresu:
- zboží bude doručeno do 2-6 dnů;
- předpokládané datum doručení v pondělí 22. 4. 2024
Osobní odběr:
- zboží bude připraveno v pátek 19. 4. 2024 odpoledne
v prodejně:
Autokšeft, s.r.o.
Východní 1378
543 01 Vrchlabí; - osobní odběr ve skladu není možný.
Pozn. Přesný termín doručení, případně termín možnosti vyzvednutí bude potvrzen po objednání. Dnem se rozumí pracovní den.
MAZDAS083-33-251 (S08333251)S083-33-251B (S08333251B)SE28-33-251 (SE2833251)SO83-33-251 (SO8333251)UB393-32-51A (UB3933251A)KIA0KX43-33-251 (0KX4333251)oKX43-33-251 (oKX4333251)Konkurenční kódyVšeobecné informace: Námi dodané výrobky jsou výhradně určeny k použití v souladu s jejich určením. Namontování smí provádět pouze vyškolený odborný personál. Výrobky se pravideln dodávají bez návodu k montáži. BREMBO ‐ Brzdový kotouč - 256 mm BRE 09.5957.10
zvětšit749,-ve skladuSrovnávací průměr: 256Typ brzdového kotouče: vnitřně větránoSíla brzdového kotouče [mm]: 20Počet děr: 6Výška [mm]: 20Centrovací průměr [mm]: 86Vnější průměr [mm]: 256Minimální tloušťka [mm]: 18Utahovací moment [Nm]: 103EAN:8020584595718MAZDAJB3933251S08333251S08333251AS08333251BSE2833251SO8333251BUB3933251UB3933251AKonkurenční kódySkladem ve skladu
Doručení na adresu:
- zboží bude doručeno do 2-6 dnů;
- předpokládané datum doručení v pondělí 22. 4. 2024
Osobní odběr:
- zboží bude připraveno v pátek 19. 4. 2024 odpoledne
v prodejně:
Autokšeft, s.r.o.
Východní 1378
543 01 Vrchlabí; - osobní odběr ve skladu není možný.
Pozn. Přesný termín doručení, případně termín možnosti vyzvednutí bude potvrzen po objednání. Dnem se rozumí pracovní den.
Krátké informace: PVT vented disc. The PVT disc uses, in its ventilation chamber, pillars instead of vanes. Disc cooling capacity is enhanced by an extra 40% and therefore provides more resistance against thermal cracking.