... e-shop s autodíly!

BOSCH Brzdový kotouč - 256 mm BO 0986479B30, 0 986 479 B30

BOSCH Brzdový kotouč - 256 mm BO 0986479B30, 0 986 479 B30
BOSCH Brzdový kotouč - 256 mm BO 0986479B30, 0 986 479 B30BOSCH Brzdový kotouč - 256 mm BO 0986479B30, 0 986 479 B30BOSCH Brzdový kotouč - 256 mm BO 0986479B30, 0 986 479 B30BOSCH Brzdový kotouč - 256 mm BO 0986479B30, 0 986 479 B30
Výrobce:BOSCH
Kód:BO 0986479B30
Cena s DPH:669,-
Doprava:119,- (nad 5 000,- ZDARMA)
Skladem> 4 ks ve skladu
Doručíme:ve čtvrtek 18. 4. 2024
Osobní odběr (po objednání):ve středu 17. 4. 2024

Parametry

Srovnávací průměr:256
Vnější průměr [mm]:256
Síla brzdového kotouče [mm]:13
Minimální tloušťka [mm]:11
Výška [mm]:39,4
Kruhový vývrt ∅ [mm]:100
Typ brzdového kotouče:plný
Centrovací průměr [mm]:65
Počet děr:4
Povrch:nátěr
Splňuje ECE normu:ECE-R90
Průměr vývrtu do [mm]:13,6
EAN:4047025348720

Logo BOSCH
Skupina BOSCH je největším dodavatelem do automobilové prvovýroby na světě. Je zastoupena ve více než 50 zemích světa a zaměstnává přibližně 250 000 pracovníků. Dnes již přes 100 let působí firma BOSCH v automobilovém průmyslu.


Čísla OE

SEAT357 615 301 (357615301)VOLKSWAGEN357 615 301 (357615301)CHERYA113501075Konkurenční kódy 

Použitá číslaBD2031

Výskyt produktu v kategoriích


Náhrady

  • A.B.S. ‐ Brzdový kotouč - 256 mm ABS 15935

    zvětšitBrzdový kotouč A.B.S. ‐ ABS 15935
    439,-ve skladu
    Srovnávací průměr: 256Vnější průměr [mm]: 256Síla brzdového kotouče [mm]: 12,9Minimální tloušťka [mm]: 11Výška [mm]: 39Ráfek, počet děr: 4Typ brzdového kotouče: plnýPrůměr náboje [mm]: 65Kruhový vývrt ∅ [mm]: 100Hmotnost [kg]: 4,32EAN:8717109010749SEAT357.615.301 (357615301)VOLKSWAGEN357615301VAG357 615 301 (357615301)EICHER104440329OSCA02104Konkurenční kódy 
    Informace o montážiImportant: Observe Fitting Instructions
  • ATE ‐ Brzdový kotouč - 256 mm AT 413178

    zvětšitBrzdový kotouč ATE ‐ AT 413178
    819,-ve skladu
    Srovnávací průměr: 256Vnější průměr [mm]: 255,6Síla brzdového kotouče [mm]: 12,9Minimální tloušťka [mm]: 11,0Typ brzdového kotouče: plnýPovrch: nátěrPočet děr: 4Kruhový vývrt ∅ [mm]: 100,0Výška [mm]: 39,2Centrovací průměr [mm]: 65,0Vnitřní průměr [mm]: 135,5Vrt - ∅ [mm]: 13,6Doplňkový výrobek / doplňkové info 2: se šroubyMAPP-kód k dispozici Zkušební značka: E1 90R-02C0165/0634EAN:4006633106030Použitá čísla413178
    SEAT357 615 301 (357615301)VAG357 615 301 (357615301)Konkurenční kódy 
  • ATE ‐ Brzdový kotouč Power Disc - 256 mm AT 513178

    zvětšitBrzdový kotouč ATE ‐ AT 513178
    1 049,-ve skladu
    Srovnávací průměr: 256Vnější průměr [mm]: 255,6Síla brzdového kotouče [mm]: 12,9Minimální tloušťka [mm]: 11,0Typ brzdového kotouče: plnýPočet děr: 4Povrch: nátěrKruhový vývrt ∅ [mm]: 100,0Výška [mm]: 39,2Centrovací průměr [mm]: 65,0Vnitřní průměr [mm]: 135,5Vrt - ∅ [mm]: 13,6Doplňkový výrobek / doplňkové info 2: se šroubyMAPP-kód k dispozici EAN:4006633289436Použitá čísla513178
    SEAT357 615 301 (357615301)VAG357 615 301 (357615301)Konkurenční kódy 
    Všeobecné informaceMit Sicherheit ATE! Die PowerDisc zeigt, was sie drauf hat.
    ==========================================
    Mehr Optik - weniger Verschleiß.
    ------------------------------------------------
    Die Bremsscheibe mit Profil macht sich bezahlt:
    Der Reinigungseffekt der Endlosnut sichert einen gleich-
    mäßigeren Verschleiß der Bremsscheibe und eine deutliche
    Reduzierung der Riefen, die sich auf Bremsscheibe und
    Bremsbelägen bilden können. Riefenfreier Verschleiß selbst
    bei hoher Beanspruchung verlängert die Lebensdauer der
    insbesondere bei Felgen mit moderner, offener Optik.
    Die Multifunktionsnut ermöglicht eine optische Verschleiß-
    erkennung schon auf den ersten Blick, ohne umständliche
    zeit- und kostenaufwendige Demontage und spezielles
    Messwerkzeug. Ist die Nuttiefe durch Verschleiß aufge-
    braucht, muss die Power-Disc erneuert werden.
    Durch die hohen Temperaturen beim Bremsen entstehen
    Gase zwischen Bremsscheibe und Bremsbelag (Ausgasungen).
    Diese Gase beeinträchtigen die Bremswirkung erheblich
    Fading). Die PowerDisc führt die Gase über die Multi-
    funtionsnut ab und sorgt auch so für sicheres Bremsen.
    Viele Vorteile - dank Korrosionsschutz.
    ------------------------------------------------------------
    Diese Bremsscheibe ist bis ins Detail durchdacht:
    Herkömmliche Bremsscheiben müssen vor der Montage zum
    Teil sehr aufwendig mit umweltbelastenden Mitteln gereinigt
    werden. Eine mangelhafte Reinigung führt oft zur dauerhaften
    Beeinträchtigung des Reibverhaltens zwischen Bremsbelägen
    und Bremsscheibe. Der neue Korrosionsschutz der ATE
    PowerDisc muss dagegen vor der Montage nicht mehr entfernt
    werden und verbleibt auf der Bremsscheibe. So geschützt und
    versiegelt setzt die ATE PowerDisc weniger Rost an,
    verkürzt die Einbauzeit und schont die Umwelt.
    Mit ABE
    ------------------
    Die ATE PowerDisc hat eine "Allgemeine Betriebserlaubnis"
    (ABE), das heißt, ein Eintrag in die Fahrzeugpapiere ist
    nicht erforderlich. Das spart Zeit und Geld.
    Bremsen wie die Profis.
    -----------------------------------
    Unsere ATE PowerDisc hat sich bereits in zahlreichen Lang-
    streckenrennen und Tourenwagen-Meisterschaften bewährt.
    Auch ist sie mit ihren hervorragenden Bremseigenschaften
    auf trockener und nasser Fahrbahn prädestiniert für ihren
    Einsatz bei New Beetle- und Lupo-Cups, in der Formel König
    und Formel 3.
    ATE PowerDisc mit Multifunktionsnut hat sichere Vorteile
    -------------------------------
    - mit ABE
    - besseres Ansprechen bei Nässe
    - verkürzte Einfahrzeit bei Neumontage von Belag und Scheibe
    - verbesserte Optik
    - Verschleißerkennung
    - verbesserter Korrosionsschutz
    technické informaceBei Fahrzeugen ohne ABS ist die Verwendung einer Powerdisc a
    n der Hinterachse nur in Verbindung mit dem Einsatz einer Po
    werdisc an der Vorderachse zulässig.
    Die Allgemeine Betriebserlaubnis (ABE) zum Einsatz der Power
    Disc ist auf deutschen Straßen gemäß der StVZO gültig. In an
    deren Ländern sind darüber hinaus ggf. weitere Gutachten für
    den Einsatz im Straßenverkehr erforderlich.
  • BOSCH ‐ Brzdový kotouč - 256 mm BO 0986478329

    zvětšitBrzdový kotouč BOSCH ‐ BO 0986478329
    599,-ve skladu
    Srovnávací průměr: 256Vnější průměr [mm]: 256Síla brzdového kotouče [mm]: 13Minimální tloušťka [mm]: 11Výška [mm]: 39,4Kruhový vývrt ∅ [mm]: 100Typ brzdového kotouče: plnýCentrovací průměr [mm]: 65Počet děr: 4Povrch: olejovánoDoplňkový výrobek / doplňkové info 2: se šroubySplňuje ECE normu: ECE-R90Průměr vývrtu do [mm]: 13,6EAN:4047024094635Použitá číslaBD271
    Nahrazeno0 986 479 856
    SEAT357 615 301 (357615301)VOLKSWAGEN357 615 301 (357615301)CHERYA113501075Konkurenční kódy 
  • BOSCH ‐ Brzdový kotouč - 280 mm BO 0986479156

    zvětšitBrzdový kotouč BOSCH ‐ BO 0986479156
    799,-ve skladu
    Srovnávací průměr: 280Vnější průměr [mm]: 279,9Síla brzdového kotouče [mm]: 22Minimální tloušťka [mm]: 20Výška [mm]: 39,2Kruhový vývrt ∅ [mm]: 100Typ brzdového kotouče: chlazenýCentrovací průměr [mm]: 65Počet děr: 5Povrch: olejovánoSplňuje ECE normu: ECE-R90Průměr vývrtu do [mm]: 15,9EAN:31651428394004047024244672Použitá číslaBD987
    VOLKSWAGEN357 615 301 A (357615301A)Konkurenční kódy 
  • BRECK ‐ Brzdový kotouč - 256 mm BRK BR 013 SA100

    zvětšitBrzdový kotouč BRECK ‐ BRK BR 013 SA100
    689,-ve skladu
    Barva: ŠedáSrovnávací průměr: 256Omezení výrobce: TRWTyp brzdového kotouče: plnýPovrch: nátěrDoplňkový výrobek / doplňkové info 2: bez ložiskaVnější průměr [mm]: 255,8Síla brzdového kotouče [mm]: 13Výška [mm]: 39,4Centrovací průměr [mm]: 65Průměr šroubu - ∅ [mm]: 100Minimální tloušťka [mm]: 11Počet děr: 4EAN:5901958625121SEAT357615301VOLKSWAGEN357615301Konkurenční kódy 
  • BREMBO ‐ Brzdový kotouč - 256 mm BRE 08.5149.14

    zvětšitBrzdový kotouč BREMBO ‐ BRE 08.5149.14
    609,-ve skladu
    Srovnávací průměr: 256Typ brzdového kotouče: plnýSíla brzdového kotouče [mm]: 13Počet děr: 4Doplňkový výrobek / doplňkové info 2: se šroubyVýška [mm]: 39Centrovací průměr [mm]: 65Vnější průměr [mm]: 256Minimální tloušťka [mm]: 11Utahovací moment [Nm]: 110EAN:8020584013212SEAT357615301VOLKSWAGEN357615301Konkurenční kódy 
  • BREMBO ‐ Brzdový kotouč MAX LINE - 256 mm BRE 08.5149.75

    zvětšitBrzdový kotouč BREMBO ‐ BRE 08.5149.75
    889,-ve skladu
    Srovnávací průměr: 256Typ brzdového kotouče: plný opatřený drážkouSíla brzdového kotouče [mm]: 13Počet děr: 4Doplňkový výrobek / doplňkové info 2: se šroubyVýška [mm]: 39Centrovací průměr [mm]: 65Vnější průměr [mm]: 256Povrch: nátěrMinimální tloušťka [mm]: 11Utahovací moment [Nm]: 110EAN:8020584012116SEAT357615301VOLKSWAGEN357615301Konkurenční kódy 
    Krátké informaceFor maximum performance in wet conditions, Brembo Max is the
    affordable grooved and painted disc for the enthusiast.
  • CIFAM ‐ Brzdový kotouč - 256 mm CFM 800-186C

    zvětšitBrzdový kotouč CIFAM ‐ CFM 800-186C
    549,-ve skladu
    Srovnávací průměr: 256Zkušební značka: ECE-R90Výška [mm]: 39,2Typ brzdového kotouče: plnýSíla brzdového kotouče [mm]: 13,0Vnější průměr [mm]: 256,0Počet děr: 4Kruhový vývrt ∅ [mm]: 65,0Povrch: lakovánoEAN:8032747229743Nahrazeno800-186
    SEAT357 615 301 (357615301)VOLKSWAGEN357 615 301 (357615301)Konkurenční kódy 
  • DELPHI ‐ Brzdový kotouč - 256 mm DF BG2454

    zvětšitBrzdový kotouč DELPHI ‐ DF BG2454
    529,-ve skladu
    Srovnávací průměr: 256Typ brzdového kotouče: plnýPočet děr: 4Zkušební značka: E1 90R-02C0100/1590Doplňkový výrobek / doplňkové info 2: bez ložiska (kola) bez ABS senzoruPovrch: olejovánoZpracování: neošetřenýVnější průměr [mm]: 256Síla brzdového kotouče [mm]: 13Minimální tloušťka [mm]: 11Centrovací průměr [mm]: 65Výška [mm]: 39,2EAN:5012759424537SEAT357 615 301 (357615301)3576153016N0615301DVOLKSWAGEN357 615 301 (357615301)Konkurenční kódy 

Použito ve vozidlech


Logo Heuréka

Tento e-shop měl za posledních 90 dní tisíce spokojených zákazníků.


Logo Zboží.cz

Zde prezentovaná data, zejména celá databáze, nesmějí být kopírována. Je zakázáno data nebo celou databázi bez předchozího písemného svolení od společnosti TecAlliance kopírovat a distribuovat a/nebo toto jednání umožnit třetím osobám. Porušení zakládá neoprávněný zásah do autorského práva a bude stíháno.